Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای ارتقای سطح هنرمندان عکاس علی الخصوص هنرمندان حوزه عکاسی مستند باحضور محسن راستانی استاد دانشگاه و عضو هیأت مؤسس انجمن صنفی عکاسی مطبوعات ایران و عضو هیأت مؤسس انجمن عماسان ایران کارگاه آموزشی تئوری با موضوع سبک شخصی در عکاسی مستند در سنندج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضوردراین کارگاه یک روزه که از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۷ در محل سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود می‌توانند با حضور در واحد تجسمی حوزه هنری و یا شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۴۳۶۲۴ واحد آموزش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به محدودیت پذیرش اولویت در ثبت نام لحاظ می‌گردد.

محسن راستانی متولد ۶ دی ماه ۱۳۳۷ خرمشهر است.

او دارای لیسانس رشته عکاسی از دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران است و به عنوان عکاس و مدرس رشته عکاسی فعالیت دارد.

از جمله فعالیت‌های این هنرمند عکاس در کنار عناوین ذکر شده: عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ۱۳۵۹، مسئول بخش عکاسی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران ۱۳۶۴، دبیر سرویس عکس مجله تصویر، دبیر سرویس عکس روزنامه صبح امروز، مدرس دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران، عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین بی ینال عکس ایران موزه هنر‌های معاصر، داوری چندین جشنواره و مسابقه عکاسی، شرکت در چندین نمایشگاه جمعی و انفرادی در داخل و خارج از کشور، دریافت چندین جایزه و برگزیده آثار در مسابقات داخلی و خارجی، نویسنده چندین مقاله در مطبوعات ایران از جمله فعالیت‌های این هنرمند عکاس است.

درکارنامه فعالیتی راستانی پروژه‌های عکاسی مانند جنگ ایران وعراق، آلمان، کیش، بیروت لبنان، لهستان، خانواده ایرانی، بوسنی و هرزگوین، ارمنستان و عکاسی تبلیغات نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است