Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مراسم معارفه این رؤسای جدید امروز در بیرجند برگزار شد که در آن، سرهنگ علیرضا رضایی که پیش از این رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بود اکنون به سمت رئیس پلیس راه خراسان جنوبی منصوب شد و سرهنگ علیرضا عباسی هم به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم، حفظ قانون را مهم ترین عامل در کاهش تصادفات دانست و گفت: خراسان جنوبی در شاخص های مختلف کشور رتبه های خوبی کسب کرده است لذا در کاهش تصادفات هم باید با حفظ قانون جایگاهش را ارتقا دهد.
سردار شجاع افزود: فرهنگ رعایت قوانین رانندگی باید نهادینه شود و در این خصوص همه مسئول هستند.
وی، وقوع تصادفات را هزینه بر دانست و گفت: با وقوع یک تصادف علاوه بر تلفات جانی و عاطفی، به مبلمان شهری و اماکن خصوصی هم خسارت وارد می شود بنابراین با رعایت قوانین می توان از تلفات و خسارات جلوگیری کرد.
سردار شجاع با بیان این که رانندگان 10 استان دیگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) از جاده های مواصلاتی خراسان جنوبی تردد می کنند افزود: پلیس برای کاهش تصادفات در 10 هزار کیلومتر از جاده های استان، خدمات ارزشمندی ارائه می دهد که اگر این خدمات کنترلی صورت نگیرد آمار تصادفات افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معرفی رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی کاهش تصادفات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳