Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده مردم ورامین در مجلس سرنوشت ۴ سؤال نمایندگان مجلس از روحانی را تشریح کرد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 6 شهریور) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بررسی سوالات 82 تن از نمایندگان از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دستورکار وکلای ملت قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوالات نمایندگان در 5 محور تدوین شده بود، افزود: در این جلسه اظهارات سوال‌کنندگان و رئیس‌جمهور مطرح شد و درباره هر یک از محور‌ها رای گیری به عمل آمد که وکلای ملت درباره 4 سوال قانع نشدند و تنها درمورد یک سوال از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع شدند.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره سرنوشت 4 سوال نمایندگان که از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند،گفت: هیئت رئیسه پارلمان 4 سوال مذکور را در این مورد به دادگاه کارکنان دولت ارجاع می‌دهد و در آنجا دادگاه تشکیل می‌شود.

نقوی ادامه داد: در این دادگاه نمایندگان سوال‌کننده یا وکلای آنها استدلالات قانونی و حقوقی خود را مبنی بر اینکه در چه جاهایی دولت خلاف قانون عمل کرده یا به قانون عمل نکرده ارائه می‌شود. نمایندگان رئیس‌جمهور و یا وکلای وی هم قانونا به مطالب مطرح شده پاسخ می دهند.

وی با تاکید بر اینکه نهایتا قاضی پس از استماع اظهارات نمایندگان سوال کننده و نماینده دولت در این باره حکم صادر می‌کند، اظهار داشت: دادگاه در حکم خود تعیین می‌کند که دولت در چه مواردی خلاف قانون و در چه مواردی در چارچوب قانون عمل کرده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: قوه قضائیه گزارش دادگاه و احکامی که صادر شده را به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌ ‌کند.

نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که حکم دادگاه به این صورت باشد که دولت به قانون عمل نکرده و یا برخلاف قانون عمل کرده در نهایت چه اتفاقی می‌افتد، گفت: محکومیت‌ها در قانون تعریف و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس در پاسخ به این پرسش که زمان و روند برگزاری دادگاه برای رسیدگی به سوالات نمایندگان از رئیس‌جمهور چگونه است، اظهار داشت: زمان و روند برگزاری دادگاه از سوی مسئولان دادگاه کارکنان دولت مشخص می‌شود.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم