Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه پرونده ضاربان افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در شیراز به شعبه ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارجاع شده است از دستگیری سه نفر از عوامل این حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید: ضرب و شتم پلیس راهنمایی و رانندگی به دست سرنشین یک خودرو

وی با اشاره به اینکه همه ابعاد حادثه تعرض به افسر پلیس تحت نظارت بازپرس ویژه پرونده در حال بررسی است، افزود: ضاربان دراین حادثه در سه مرحله افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را مورد هجوم و تعرض قرار دادند که تصاویر پخش شده در فضای مجازی تنها بخشی از این حادثه را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی وانقلاب شیراز با تاکید براینکه متعرضین به افسر پلیس در چارچوب قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد، اضافه کرد: افراد دستگیر شده خسارتی نیز به اتومبیل و تجهیزات پلیس وارد کردند.

صالحی همچنین از احتمال افزایش دستگیرشدگان این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار پلیس و نیرو‌های نظامی و امنیتی مساله مهمی است و دستگاه قضایی موضوع هتک حرمت صورت گرفته را با حساسیت ویژه پیگیری و نتایج را به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

منبع:میزان

انتهای پیام /ی

ضرب وشتم مامور راهنمایی و رانندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

پلیس شیکاگو در آمریکا اعلام کرد که یک افسر پلیس ۳۱ ساله یکشنبه شب در حالی که به خانه باز می‌گشت به ضرب گلوله کشته شد.

براساس گزارش آر تی، لری اسنلینگ، افسر پلیس آمریکا به خبرنگاران گفت که این افسر با لباس نظامی به خانه باز می‌گشت و چیزی روی یونیفرم خود پوشیده بود تا آن را طبق معمول بپوشاند، همانطور که افسران خارج از وظیفه انجام می‌دهند.

 اسنلینگ افزود: این افسر روز یکشنبه چندین گلوله خورد و در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت. بدون اینکه انگیزه حمله را کسی بداند.

خودروی این افسر به سرقت رفته، اما پلیس با استناد به تحقیقات اولیه تایید نمی‌کند که تیراندازی در نتیجه سرقت خودرو بوده است. پلیس آمریکا هنوز هیچکس را دستگیر نکرده است.

اسنلینگ گفت: این افسر قربانی جنایتی شد که در حال تحقیق درباره آن بود. این افسر شش سال در شیکاگو کار می‌کرد و تنها دو روز قبل از تولد سی و یک سالگی اش کشته شد.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا به قدری متداول شده‌اند که مردم این کشور در هر جا و هر ساعت و هر روز انتظار وقوع یک تیراندازی جمعی و البته مرگ یا جراحت خود را دارند.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در کلیساها، مساجد، باشگاه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌ها، سینماها، خیابان‌ها، ... روی می‌دهند و زنان، کودکان، اقلیت‌های قومی و نژادی را با نرخ بالایی قربانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود