Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن با حضور ۱۰۹ حافظ کل قرآن (خواهران و برادران) از ۱۷ استان کشور طی روزهای ۶ تا ۹ شهریور ماه در تهران به میزبانی بنیاد سعدی برگزار خواهد شد .

برنامه های آزمون

چهارشنبه ۷/۶/۹۷

آزمون شفاهی حفظ کل قرآن خواهران از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ با حضور داوران بین المللی کشورمان

آزمون شفاهی حفظ کل قرآن – برادران از ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور داوران بین المللی کشورمان – استاد شهریار پرهیزکار – استاد سید مهدی سیف

پنجشنبه ۸/۶/۹۷

برگزاری آزمون کتبی ترجمه و تدبر با حضور تمامی حافظان کل (خواهران – برادران) به طور همزمان – ساعت ۹ تا ۱۰ صبح

جمعه ۹/۶/۹۷

برگزاری اختتامیه آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم (قبول شدگان) و اختتامیه مرحله کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» با حضور قرآن آموزان و حافظان کل شرکت کننده و مقامات مدعو – از ساعت ۱۰ تا ۱۲ – سالن همایش مؤسسه کشوری مهد قرآن ، واقع در میدان خراسان – خیابان خراسان – کوچه مسجد مرحوم آیت اله فومنی – مؤسسه کشوری مهد قرآن

کد خبر 4387649 سارا فرجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد سعدی مهد قرآن مردم علیه احتکار معرفی کتاب فعالیت های قرآنی عید غدیر خم قرآن فلسفه سازمان تبلیغات اسلامی رادیو گفتگو حجت الاسلام محمد قمی تازه های نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ابن سینا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دعای عرفه مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم آقا و خانم سراسر استان از اقشار مختلف  از جمله جامعه نابینایان ، روحانیون، پزشکان، معلمین و دانش آموزان حضور داشتند در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو خاطر نشان کرد: در این آزمون قرآنی در مجموع ۱۱۴ نفر از حافظان قرآن از سراسر استان شرکت کرده اند که از این تعداد ۸۳ نفر خانم و ۳۱ نفر آقا هستند و در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن حضور دارد و  در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت و در پایان نتایج در صورت کسب نمرات لازم درجه پنج، چهار و سه را اخذ کرده و می توانند با این مدارک بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر