Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آخر‌ین برنامه‌ خود در سفر به سوریه ضمن بازدید از منطقه حلب، در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت. آفتاب‌‌نیوز :  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آخر‌ین برنامه‌ خود در سفر به سوریه با حضور در منطقه حلب، به همراه جمعی از فرماندهان مقاومت  از روند پاکسازی شهر از دست متجاوزین و ترویست‌ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با  ‌فرماندهان محور مقاومت، در جریان آخرین شرایط امنیتی و استقرار صلح و ثبات در شهر حلب قرار گرفت.

وی در این بازدید تلاش مجاهدانه و مخلصانه رزمندگان محور مقاومت را در مبارزه با تروریست‌های تکفیری ستود و اظهار داشت: مبارزه و پایمردی شما در نابودی تروریست‌های داعشی در حقیقت زنده‌کننده اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه و رسوا‌کننده دست‌های شیطانی و پلید‌ استکبار جهانی در تولید و هدایت تروریست‌های جنایتکار در سوریه و عراق بود.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد به همت ملت، دولت، نیروهای مسلح و رزمندگان محور مقاومت شاهد برقراری کامل صلح و امنیت در سوریه و منطقه باشیم.
حاتمی خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که با همت والای شما، لشکریان امام زمان ‌(عج) شکل گرفت و توانستید نقشه‌ها و توطئه‌های پلید و بزرگ دشمن را در منطقه نقش بر آب کنید.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در ادامه با ‌حضور در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم با عرض خدا قو‌ت و دست‌مریزاد، تلاش‌های آنان را در برقراری صلح و امنیت منطقه بسیار با اهمیت و راهبردی برشمرد و از تک تک فرماندهان و سربازان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.‌
حاتمی در جریان این بازدید در جمع صمیمی مدافعان حرم، ‌مصداق مجاهدت این رزمندگان را جهاد فی سبیل الله دانست و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و به روح شهدای مدافع حرم که در راه حفظ و تعالی اسلام عزیز جان خود را در طبق ا‌خلاص نهاده‌اند درود فرستاد و گفت: از خداوند متعال مسئلت داریم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار ‌دهد.

وی علاوه بر حضور در جمع فرماندهان محور مقاومت، از بخش‌های مختلف شهر حلب و مناطق مرزی بازدید کرد و در محل استقرار یگان‌های رزمی و واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت و از ایستادگی آنان در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان تکفیری تقدیر کرد.
به گزارش فارس،جمعی از فرماندهان ارتش سوریه، امیر حاتمی را در این بازدید ‌همراهی کردند‌.







کد خبر: ۵۴۲۵۳۴ تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر دفاع حلب سوریه امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی چهره مشهور فوتبال ایران است که نامش با پرسپولیس عجین شده اما او برای رسیدن به قلب دفاع پرسپولیس مسیر طولانی را پیموده است.

او در ویژه برنامه آنتن درباره ظهورش در فوتبال ایران توضیح داد: من فوتبالم را از شهرستان محمودآباد شروع کردم و آنجا دو تیم بودند که مثل پرسپولیس و استقلال با هم کری داشتند. در آن شهر یک تیم خزر محمودآباد بود که مثل پرسپولیس بود و آن یکی تیم هم هما بود. آرزوی همه جوان‌های محمودآباد این بود که در این دو تیم بازی کنند.

جالب اینکه او در ابتدا مدافع نبوده است: در آن مقطع من فوروارد بازی می‌کردم و اولین مربی‌ای که خیلی به من اعتماد کرد، آقای علی رنجبر بود که خیلی مربی خوب و سختگیری بود که خیلی به من فرصت داد تا بتوانم در تیم خطر محمودآباد بازی کنم. پس از آن که بالاتر آمدم، به عنوان یکی از بازیکنان جوانان مازندان انتخاب شدم و قهرمان شدیم. آنجا مربی‌مان خدابیامرز محمدحسین سادات بود که فوت کردند. ایشان بازیکنان زیادی را به فوتبال عرضه کردند.

ویدئو: 327571

گل محمدی در مورد نحوه معرفی به فوتبال ایران گفت: هم بحث کیفیت است و هم بحث رقابت. در آن مقطع من خوش شانس هم بودم. بازیکنان انقدر زیاد بودند و کیفیت خوبی داشتند که بالا آمدن سخت بود و اگر مربیانی نبودند که اعتماد کنند، این اتفاق رخ نمی‌داد. من از منتخب مازندان به واسطه اینکه آقای سادات به تراکتور رفتند، نیم فصل تراکتور بازی کردم. آن زمان لیگ قدس بود.

وی افزود: زمانی که پورا بودم و مربی‌مان احمد آقا خداداد بود، به دفاع رفتم. ایشان گفت فیزیک خوبی داری و سر خوب می‌زنی. فکر می‌کنم یکی از دفاع‌هایمان هم مصدوم بود و به دفاع رفتم و ماندم. خودم هم دوست داشتم دفاع وسط بازی کنم. با توجه به اینکه بازیخوانی‌ام هم خوب بود، احساس می‌کردم آنجا فضای بهتری دارم. بازی در پست فوروارد خیلی سخت بود و به نظرم اگر اصرار می‌کردم که در آن پست بازی کنم، قطعا به جایی نمی‌رسیدم، چون به نسلی هم خورده بودیم که فورواردهای فوق‌العاده‌ای مثل علی دایی و فرشاد پیوس و ... داشتیم.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟
  • وعده ارتش سودان برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان
  • وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • هدف از طوفان الاقصی چه بود؟ + فیلم
  • روسیه: ۱۰۸ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • وزیر کشور عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است