Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي فوتسال زير 18 سال گفت: در المپيک آرژانتين در گروه سختي قرار داريم و با 3 ابرقدرت فوتسال دنيا هم‌گروه شده‌ايم.
علي صانعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد آخرين وضعيت تيم ملي فوتسال زير 18 سال و همچنين درباره همگروهي اين تيم با تيم‌هاي برزيل، روسيه، جزاير سليمان و کاستاريکا در مسابقات المپيک جوانان آرژانتين،گفت: طبق برنامه‌ريزي که از قبل شده پيش رفتيم و شرايط تيم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 2 هفته است که تمرينات ما تعطيل شده البته هفته قبل به خاطر برگزاري ليگ جوانان اردو برگزار نشد و اين هفته هم به آنها استراحت داديم و ان‌شالله از هفته آينده تمرينات خود را مجددا آغاز مي‌کنيم.
وي ادامه داد: در گروه سختي در المپيک آرژانتين قرار گرفتيم. قبل از مراسم قرعه کشي اکثر کارشناسان گفته بودند که ايران، برزيل، روسيه و آرژانتين به جمع چهار تيم برتر رقابت‌ها مي‌رسند، اما متاسفانه 3 تيم از اين چهار تيم در يک گروه گرفتند و يکي از آنها بايد در مرحله گروهي اين مسابقات با جام خداحافظي کند.
سرمربي تيم ملي فوتسال زير 18 سال گفت: برزيل قهرمان آمريکاي جنوبي، ايران قهرمان آسيا و روسيه قهرمان اروپا، 3 ابرقدرت فوتسال دنيا در يک گروه قرار دارند البته دو تيم ديگر در اين گروه حضور دارند که از آنها شناخت خوبي نداريم. اگر گروه B را با گروه A مقايسه کنيم مي‌بينيم که تيم‌هاي اين گروه کار راحت‌تري نسبت به گروه ايران دارند. البته تمام بازيکنان و کادر فني همه هم قسم شدند که تمام تلاش خود را بکار ببرند و به مرحله بعد صعود کنيم.
صانعي در مورد بازي هاي تدارکاتي اين تيم گفت: تنها مشکل ما نداشتن بازي‌هاي تدارکاتي است و تا به امروز نتوانستيم بازيکنان را به خوبي محکي جدي بزنيم. زماني که در آرژانتين حضور داشتم مجددا با مسئولان روسيه براي انجام بازي دوستانه مذاکره کردم، اما متاسفانه با توجه به اينکه هر دو تيم در قرعه‌کشي، در يک گروه قرار داريم کار را براي بازي سخت کرد. بازي با برزيل هم همانطور که قبلا گفته بودم به دليل شرايط اقتصادي لغو شد. در حال حاضر هم به دنبال رايزني با تيم‌هاي قدرتمند دنيا هستيم که بتوانيم تيم را يک محک جدي بزنيم.
وي در پايان گفت: اميدوارم کميته المپيک در تصميم خود مبني بر اعزام بازيکنان به مسابقات المپيک تجديد نظر کند؛ به اين دليل که زماني که من در مراسم قرعه کشي حضور داشتم اکثر تيمها نسبت به تصميم اين کميته که تيم ها فقط مي‌توانند با 8 بازيکن و 2 دروازه‌بان در اين مسابقات حضور داشته باشند اعتراض داشتند اين تصميم کميته المپيک به گروه ما آسيب زيادي مي‌رساند به اين دليل که بازي‌ها اين گروه سخت پر برخورد است و همين موضوع مي‌تواند بازيکنان را مورد آسيب يا با دريافت کارت هاي زرد و قرمز، محروم کند.
انتهاي پيام/ ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود تیم پتروشیمی تبریز را شکست داد.   این مسابقه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ سالن دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا