Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:48:26 GMT

یادداشت مرد قاتل بعد از قتل همسر سابقش

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۹۸۱۶

یادداشت مرد قاتل بعد از قتل همسر سابقش

شب قبل از قتل، همسرم به همراه پسرم به خانه‌ام آمد، داخل حمام بودم که شنیدم همسرم تلفنی با خواهرش صحبت می‌کند و به او گفت شوهر جدیدش وضع مالی خوبی دارد، آنجا بود که متوجه شدم دوباره ازدواج کرده است .

به گزارش مشرق، ساعت 12:30 بیست و هشتم مرداد سال جاری، ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت وقوع یک فقره قتل در خیابان پیروزی، خیابان پیچک را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر، قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل پسر همسایه به گمان مزاحمت دست‌نوشته دختر جوان راز تصادف مرگبار را برملا کرد

تیم جنایی با حضور در صحنه جرم (اتاق‌خواب طبقه دوم خانه استیجاری) با جسد بی‌جان زن سی و هفت ساله‌ای مواجه شدند که با روسری خفه شده بود، شواهد نشان داد قاتل پس از قتل، موی سر مقتول را بریده و چادر سفیدی (چادر عروسی) را روی جسد کشیده و روی چادر سفید با ماژیک قرمز نوشته: "با چادر سفید آمدی، با چادر سفید می‌روی."

بررسی‌های بیشتر نشان داد که قاتل، شوهر مقتول بوده و چند ماه پیش از وی جدا شده بود؛ قاتل پس از جنایت با برادر خود تماس گرفته و موضوع را گفته سپس برادر قاتل، خواهر مقتول را در جریان گذاشته و وی نیز پلیس را باخبر کرده بود.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری آغاز شد تا اینکه وی دیروز خودش را به پلیس معرفی کرد.

قاتل پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: من از زمان ازدواج مشکلات زیادی با همسرم داشتم و سال گذشته به خاطر ضرب و شتم و شکایت وی به زندان افتادم، زمانیکه در زندان بودم همسرم گفت به شرطی رضایت می‌دهد که به وی حق طلاق توافقی و حضانت بچه‌ها ( دختر و پسر خردسالم) را بدهم که من نیز این کار را کردم و از زندان آزاد شدم.

وی افزود: پس از آزادی متوجه شدم همسرم از من جدا شده است اما با یکدیگر زندگی می‌کردیم تا اینکه 6 ماه قبل از قتل با وی دعوایم شد و وی با بچه‌ها از خانه خارج شد و دیگر برنگشت اما دو هفته قبل از قتل مجدد با من تماس گرفت و بچه‌هایم را دیدم، شب قبل از قتل، همسرم به همراه پسرم به خانه‌ام آمد، داخل حمام بودم که شنیدم همسرم تلفنی با خواهرش صحبت می‌کند و به او گفت شوهر جدیدش وضع مالی خوبی دارد، آنجا بود که متوجه شدم دوباره ازدواج کرده است، قصد داشتم بعد از بی‌هوش کردن وی همان شب مرتکب قتل شوم اما خوابم برد.

وی درباره نحوه قتل به بازپرس گفت: صبح روز حادثه از خواب بیدار شدم و سر برداشت پول از حساب دخترم با مقتول دعوایم شد، در نهایت با روسری او را خفه کردم و...

متهم با اعتراف به قتل همسرش با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی اخبار حوادث طلاق قاتل قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین