Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تکامل»اثر «دانیل لاکستون» از سری کتاب های طوطی نشر فاطمی با ترجمه «کاوه فیض الهی» و«طاهره رنجبر» چاپ شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان،در پشت جلد این اثر آمده است:« از گلبرگ های گل سرخ تا شش های نهنگ ها، از اندازۀ دایناسورهای منقرض شده تا ساختار پیچیدۀ مغز شما، همه در فرایند تکامل شکل گرفته اند. آیا ممکن است چیزی به پیچیدگی و شگفت انگیزی طبیعت را بتوان با نظریه ای ساده مانند تکامل توضیح داد؟

در این کتاب خواهید دید که چگونه چارلز داروین مفهوم «انتخاب طبیعی» را معرفی کرد و چگونه دانشمندان بعدی، درک ما را از طبیعت کامل تر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب تکامل مقدمه ای عمومی و قابل فهم برای آشنایی با بنیادی ترین فرایندهای شکل دهندۀ حیات بر روی کرۀ زمین است که به کمک تصاویری جذاب و رایانه ای، خواننده را مسحور می کند...»

«تکامل»اثر «دانیل لاکستون» از سری کتاب های طوطی نشر فاطمی با ترجمه «کاوه فیض الهی» و«طاهره رنجبر» چاپ شد.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان دولت مجلس استان همدان مسجد حج تمتع اردبیل آمریکا تکامل نشر فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • (ویدئو) از تولد تا یک ماهگی طوطی را ببینید
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم