Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:04:19 GMT

نشست بررسی وضعیت فرق و ادیان فارس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۹۹۹۰

نشست بررسی وضعیت فرق و ادیان فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری  مهر، نشست بررسی وضعیت فرق و ادیان استان فارس با حضور اسماعیل تبادار استاندار، حجت الاسلام مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس، آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان در شیراز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این نشست گفت: هدف اصلی این نشست بحث در مورد وحدت جهان اسلام به خصوص در استان فارس و مناطق جنوبی استان و پاسخ به شبهات دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی افزود: در این نشست مشکلات مناطق جنوبی استان فارس با موضوع ادیان و فرق مختلف با حضور مسئولین مربوطه تحلیل و بررسی شد.

وی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی با برگزاری گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی تقویت می‌شود، عنوان کرد: در کنار این هم اندیشی کارگروه پاسخ به شبهات، گفتمان دانش آموزی و دانشجویی و کارگروه برنامه ریزی و خدمات که فرمانداران و بخشداران در آن حضور داشتند، برگزار شد.

اسماعیل تبادار استاندار فارس، هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری، شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز، محمد صالح انصاری دبیر تشکل ائمه جمعه اهل سنت و جماعت استان فارس، حجت‌الاسلام رسول بینازاده نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان فارس و تعدادی از ائمه جمعه و فرمانداران جنوب استان فارس از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

کد خبر 4387690

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی فارس شیراز مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز احتکار عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد