Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هرگونه تخلف در زمینه کم فروشی و اجبار در فروش اکتان افزا و همچنین رفتارهای نامناسب و تخطی از حقوق شهروندی در جایگاه های سوخت کشور برخورد شدید قانونی می شود.

به گزارش عصرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، سیدمحمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش با بیان این مطلب اعلام کرد: فرآورده های عرضه شده در جایگاه های سوخت از نظر کیفیت، استاندارد لازم را داراست و به هیچ نوع مواد افزودنی نیازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی خواه افزود: از مسئولان جایگاه ها که با تلاش شبانه روزی خود همواره خدمات مطلوب ارائه کرده اند، درخواست می کنم بر عرضه فرآورده نظارت بیشتری داشته باشند و پیشگیری های لازم را جهت جلوگیری هرگونه خلاف احتمالی به کار گیرند.

وی تصریح کرد: هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه های عرضه سوخت با شماره 09627 و یا شماره 124 سازمان تعزیرات حکومتی که بطور 24 ساعته پاسخگو هستند، تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش تاکید کرد: همکاران من در بازرسی شرکت ملی پخش پس از بررسی موارد تخلف در جایگاه ها، برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: این اطمینان خاطر را به مردم شریف کشور می دهم که ما در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خدمت رسانی مطلوب را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جایگاه سوخت تخلف شرکت ملی پالایش و پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی