Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@11:44:37 GMT

نکته جالب روزنامه قطری درباره خط دفاع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۰۳۳۳

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از الرای، تیم فوتبال پرسپولیس در دور مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه‌شنبه) در قطر به مصاف الدحیل می‌رود.

روزنامه قطری الرای به ستایش از عملکرد خط دفاعی پرسپولیس پرداخت و البته به نوعی هم برای سرخ پوشان کری خوانی کرد.

الرای با تیتر" دفاع آهنی پرسپولیس" نوشت: خط دفاعی پرسپولیس نوسان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در بعضی از دیدارها بسیار خوب هستند و در بعضی از دیدارها هم به راحتی دروازه‌ این تیم باز می‌شود.

الرای در ادامه نوشت: خط دفاعی پرسپولیس در مرحله گروهی تنها سه گل دریافت کرد که آن هم برابر السد بود. این تیم در مرحله گروهی بهترین خط دفاعی را داشت اما این خط دفاعی در مرحله یک هشتم نهایی فرو ریخت و در دو دیدار برابر الجزیره چهار بار دروازه‌ پرسپولیس باز شد.

الرای در ادامه نوشت: می‌توان گفت‌ که خط دفاعی پرسپولیس با وجود استحکام بالایی که دارد با حمله و فشار زیاد باز و از هم گسسته می‌شود و الدحیل باید چنین چیزی را به خوبی بداند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد. 

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد. 

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید نمود.  

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع