Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:32:14 GMT

تشییع پیکر مطهر شهید خلبان کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۰۴۹۰

تشییع پیکر مطهر شهید خلبان کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی که چهارم مردادماه در سانحه سقوط جنگنده اف ۵ در باند پایگاه چهارم شکاری دزفول به شهادت رسید امروز در کرمانشاه تشییع شد.

این شهید خلبان متولد دشت دیره گیلانغرب است که در سن ۲۰ سالگی وارد دانشگاه هوایی شد و بعد از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه و انتخابش به عنوان خلبان شکاری، ادامه فعالیت خود را در شهرهای تبریز و دزفول گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید والامقام سالها به عنوان استاد خلبان، شاگردان زیادی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت کرد. وی همچنین سالها به عنوان خلبان تست هواپیمای اف-۵ خدمات شایانی ارائه داد.

امروز فضای شهر کرمانشاه با تشییع پیکر پاک این شهید خلبان که پرواز ابدی‌اش را چند روز پیش به مقصد بهشت انجام داد حال و هوای دیگری داشت، در کنار حضور پرشور نظامی‌هایی که برای ادای احترام به همکار شهیدشان آمده بودند مردم عادی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، طلبه‌ها و روحانیون، همه و همه آمده بودند تا با آرمان‌های شهدا تجدید بیعتی دوباره داشته باشند.

عطر معنویت شهید و شهادت در فضای شهر پراکنده شده بود و مویه‌های مادران شهید در همدردی با خانواده این شهید والامقام هم به دلها چنگ می‌انداخت و هر دیده ای را پر از اشک می‌کرد.

امروز همه آنهایی که دستی بر تابوت این شهید داشتند و یا در انبوه جمعیت مشایعت کننده غرق بودند همه از این شهید انتظار دستگیری داشتند برای رهایی از تعلقات دنیا و ادامه راه شهدا ...

کد خبر 4387328

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر مراسم تشییع کرمانشاه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز احتکار عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی