Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:54:11 GMT

تسویه حساب شخصی با سلاح جنگی در آمل یک کشته داد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۰۵۱۹

تسویه حساب شخصی با سلاح جنگی در آمل یک کشته داد

ساری- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب آمل گفت که تیراندازی شب گذشته در یکی از خیابان های شهر آمل یک تسویه حساب شخصی با سلاح جنگی بود که سبب مرگ یک جوان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از شاهدان عینی، شب گذشته فرد یا افرادی در بلوار امام خمینی (ره) آمل از داخل خودرو به سوی یک نفر تیراندازی کردند که بر اثر آن یک جوان کشته و دو نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلوار امام خمینی که به نام خیابان هراز هم شناخته می شود، لوکس ترین خیابان شهر آمل است که در اصطلاح عامه به آن ' بالاشهر' می گویند.
بخشی از مراکز تجاری شهر آمل نیز در این منطقه واقع است و در عین حال پرتراکم ترین و پرترددترین خیابان این شهر هم محسوب می شود.
این بلوار همچنین در مسیر اصلی جاده هراز واقع است و کسانی که از مناطق غربی و مرکزی مازندران قصد ورود به جاده هراز را داشته باشند باید از این مسیر گذر کنند.
دادستان عمومی و انقلاب آمل روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که عاملان تیراندازی شب گذشته شناسایی شدند و تحت تعقیب پلیس قرار دارند.
علی طالبی افزود که ضارب یا ضاربان با سلاح جنگی به پا و کمر فرد کشته شده شلیک کردند و بلافاصله با خودروی سواری متواری شدند.
وی سن جوان کشته شده را 24 سال اعلام کرد.
دادستان آمل در باره زخمی شدن دو نفر دیگر هم توضیح داد: دو تن از دوستان مقتول پس از این حادثه در تعقیب و گریز قاتل به راه افتادند و در چند کوچه بعد از محل وقوع حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
طالبی اضافه کرد: این دو نفر در ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفتند و بشدت مصدوم شدند که در بیمارستان بستری هستند.
دادستان عمومی و انقلاب آمل تاکید کرد که حادثه رخ داده یک درگیری شخصی بوده و جنبه امنیتی نداشته و عاملان آن هم بزودی دستگیر می شوند.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تيراندازي آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه فراجا از کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ضربتی ماموران این یگان در بم خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پورنخعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و انجام هماهنگی ‌ای لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی؛ ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان؛ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار سوداگر مرگ را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در ادامه گفت: طی بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان دو خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، دو تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است