Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:55:22 GMT

قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در غرب هرمزگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۰۵۸۱

قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در غرب هرمزگان دستگیر شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده دریابانی هرمزگان گفت: ماموران مرزبانی استان موفق به دستگیری یکی از سرکرده های باند انتقال قاچاق مواد مخدر به استان های مرکزی کشور در شهرستان بندرلنگه شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان هرمزگان با انجام اقدام های اطلاعاتی مطلع شدند یکی از سرشبکه های قاچاق مواد مخدر به کشور در مخفیگاه خود در بندرلنگه زندگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: این فرد پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آنها، متواری شد که ماموران مرزبانی هرمزگان با تعقیب و مراقبت های نامحسوس موفق شدند وی را در مخفیگاهش شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.
خرم روی گفت: فرد دستگیر شده به هویت اختصاری «ح.د» به اتهام حمل و جابجایی یکهزار و 400 کیلوگرم مواد مخدر و همکاری با باندهایی حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
روز گذشته توسط ماموران مرزبانی هرمزگان یک باند بزرگ مواد مخدر را در بندرلنگه که قصد انتقال محموله یکهزار و 400 کیلوگرم تریاک توسط خودروهای تندرو به استان های مرکزی کشور را داشتند، متلاشی شد.
این محموله مواد مخدر با اقدام به موقع عوامل اطلاعات دریابانی هرمزگان و با همکاری نیروهای انتظامی بندرلنگه در یک عملیات غافلگیرانه توقیف و سوداگران مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري سركرده قاچاق مواد مخدر بندرلنگه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل