Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  اکبرپور  خاطرنشان کرد: این مربی آلمانی در بازی های بزرگ اشتباهات بزرگی را مرتکب می شود و این اشتباهات ضربات جبران ناپذیری به این تیم پرطرفدار زده است. البته این اشتباهات مربوط به امسال نیست بلکه فصل گذشته نیز شاهد چنین مسائلی در این تیم بودیم.
بازیکن اسبق فجر سپاسی شیراز ادامه داد: به نظر من در بازی استقلال و السد که شب گذشته با برتری 3 بر یک تیم قطری همراه شد، خط دفاعی استقلال تا قبل از آنکه شاهد تعویضی باشد، شرایط خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم از نقطه قوت استقلال در این بازی فقط یک مورد نام ببریم عملکر خوب پژمان منتظری و روزبه چشمی بود و این دو نفر نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند.
مهاجم سابق استقلال با انتقاد از از حضور دانشگر در خط دفاعی استقلال به عنوان بازیکن تعویضی گفت: دانشگر بازیکن بدی نیست اما کند فوتبال بازی می کند و در روزی که السد 2 مهاجم سرعتی داشت حضورش در زمین یک اشتبا بزرگ بود؛ اشتباه مرگبار او در خوردن گل سوم استقلال شیرازه آبی پوشان را به ریخت.
اکبرپور خاطرنشان کرد: چیدمان استقلال در این بازی اشتباه بود که البته این چیدمان اشتباه به ضعف سرمربی استقلال بر می گردد. وریا غفوری در پست اصلی خودش نیست، مرتضی تبریزی در جایی بازی می کند که مفید نیست. به نظر من او نمی تواند در این منطقه از زمین تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد.
بازیکن اسبق تیم فوتبال الظفره امارات با تمجید از عملکرد سرمربی السد قطر خاطرنشان کرد: «فریرا» باهوش و دقیق استقلال را آنالیز کرد و این تیم را از کار انداخت، تعویض های فنی او عالی بود و در نیمه دوم هر آن چه می خواست انجام داد، او فضاها را به استقلال داد و از خالی بودن فضاهای پشت مدافعان استقلال استفاده کرد، در طول 90 دقیقه جریان مسابقه برتری عددی مهاجمان حریف نسبت به هافبک ها و مدافعان استقلال مشهود بود و برایم جای سئوال دارد چرا آقای شفر هیچ کاری نکرد.
اکبرپور پیرامون جدایی بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی، تیام، حسینی، جپاروف از استقلال گفت: غیبت ابراهیمی ضربه اصلی را به استقلال زد، تیام و جپاروف بازیکنان متوسطی بودند و اگر مسولا این تیم تمام تلاششان را برای ماندن ابراهیمی به کار می بستند به طور حتم شرایط متفاوت می شد. استقلال می توانست با جذب بازیکنان خوب لیگ برتری غیبت این افراد را جبران کند.
اکبرپور با انتقاد از مدیران سابق استقلال در بستن این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: مدیران سابق استقلال اشتباهات زیادی مرتکب شدند و قراردادهای ترکمنچایی که از سوی آن ها با برخی نفرات این تیم بسته شد آبی پوشان را به این روز انداخت.
اکبرپور از غیبت شفر در تمرینات پیش از شروع فصل هم گله مند بود و گفت: وقتی یک مربی خارجی تیم را رها می کند و برای کارشناسی یک شبکه تلویزیونی از تیم خود غافل می شود شرایط بهتر از این نمی شود. یک مربی باید تمرینات پیش فصل و نقل و انتقالات را جدی بگیرد و متاسفانه ایشان تازه بعد از مسابقات جام جهانی یادش افتاد استقلالی هم وجود دارد.
وی با اشاره به انتقادات پیشکسوتان این باشگاه از شفر اظهار داشت: متاسفانه در ایران با چند نتیجه خوب یک نفر به اوج محبوبیت می رسد و نمی شود از او حرف زد، سال گذشته اشتباهات شفر به مراتب بیشتر بود اما پیشکسوتان نمی توانستند حرفی بر زبان بیاورند چرا که متهم به ضد استقلالی بودن می شدند.
اکبرپور تصریح کرد: با این استقلالی که در زمین بی هدف، بی برنامه و بدون تاکتیک دیدم بعید است بتواند در بازی برگشت دست به معجزه ای بزند و متاسفانه بر خلاف میل باطنی ام باید این تیم را از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شده دانست.
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: این تیم نیازمند یک بازنگری فنی است وگرنه در لیگ برتر هم نمی توند به موفقیت برسد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال شفر سیاوش اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!