Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گمرک کیله سردشت گفت: گمرک کیله سردشت هم اکنون باز بوده و هیچ تنشی در این گمرک وجود ندارد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از گمرک، سعید احمد آبادی رئیس گمرک کیله سردشت،  با بیان اینکه گمرک کیله سردشت هم اکنون باز بوده و هیچ تنشی در این گمرک وجود ندارد، اظهار کرد: خبر بسته شدن گذرگاه کیله سردشت را تکذیب می کنم و صادرات کالا همچون گذشته از این گمرک انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش و زحمات بی وقفه کارکنان گمرک از صبح امروز  تاکنون تشریفات گمرکی ۱۵۰ کامیون ایرانی و عراقی در سریع ترین زمان ممکن انجام شده که تمامی این محموله ها کالاهای صادراتی بوده است.

برچسب ها: گمرک ، فعالیت های گمرک ، بازارچه مرزی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گمرک فعالیت های گمرک بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی حسین ذوالقدری ، مدیر کل گمرک آستارا گفت: از دو روز پیش به دلیل اختلال در ارتباط فیبر نوری و دستگاه های ایکس ری گمرک آستارای جمهوری آذربایجان امکان انجام تشریفات گمرکی و پذیرش کامیون ها در طرف مقابل با مشکل مواجه شده بود که با پیگیری‌های گمرک ایران این مشکل از سمت طرف آذربایجانی برطرف شد و در حال حاضر تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در گمرکات مرزی آستارای دو کشور به حالت عادی برگشته و روان است.

تصاویری از صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا |‌ ویدئو

این گزارش حاکی است، با توسعه مناسبات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه حجم تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی از گمرک مرزی آستارا افزایش چشمگیری داشته است که دستگاه‌های متولی تجارت مرزی در تلاش هستند با همکاری و هماهنگی گمرک جمهوری آذربایجان نسبت به ارائه خدمات به کالاهای صادراتی و ترانزیتی در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون از گمرک مرزی آستارا تردد می کنند و در فروردین ماه سال‌جاری تردد کامیون ها از گمرک مرزی آستارا ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

کد خبر 846166 برچسب‌ها ترانزیت خبر مهم گمرک

دیگر خبرها

  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • قاچاق ۴۰ تُن کود شیمیایی در گونی‌های گچ ساختمانی
  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲
  • کشف ۴۰ تن کود شیمیایی قاچاق