Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:23:16 GMT

اکران بسته فیلم‌های کوتاه حوزه هنری در «سینما پاتوق»

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۰۹۳۴

اکران بسته فیلم‌های کوتاه حوزه هنری در «سینما پاتوق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌های کوتاه «چای جوشیده» به کارگردانی محمد علیزاده، «چرخ» ساخته مهدیه محمدی، «خاطره» به کارگردانی رقیه فتحی، «آنتراکت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «نفرس» به کارگردانی سامان غنائمی، «شیرینی» ساخته محمدحسین امانی، «چشم به راه» ساخته حسین دارابی، «مادر» کاری از رضا زهتابچیان، «نفرین شدگان» به کارگردانی مهدی افضل زاده، «کانتینر» ساخته امید میرزایی و انیمیشن «آقای گوزن» کاری از مجتبی موسوی در این برنامه به نمایش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم‌ها از تولیدات باشگاه فیلم سوره و مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری هستند.

«سینما پاتوق» به منظور توسعه تعامل سینماگران، حمایت از فیلمسازان جوان و گسترش مراودات بین اهالی رسانه و هنرمندان و معرفی بهتر محصولات سینمای ایران زیر نظر روابط‌ عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری راه‌اندازی شده است.

کد خبر 4387753 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری سازمان سینمایی حوزه هنری فیلم کوتاه مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه عزت الله انتظامی سینمای مستند کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سریال ایرانی مرضیه برومند جشنواره فیلم سلامت جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، فیلم سینمایی «اخت الرضا» به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی که به داستان سفر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه) از مدینه تا قم و حوادث تاریخی و توطئه‌های مأمون می‌پردازد، از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود.

بر همین اساس این فیلم سینمایی فردا در بستر پلتفرم‌های فیلیمو، روبیکا، تلوبیون، شاد و اپرا عرضه خواهد شد.

«اخت الرضا» محصول سازمان سینمایی سوره با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و عتبه حسینیه به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی و تهیه کنندگی جعفر ادیب است و در پاییز ۱۴۰۲ توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد.

کد خبر 6099499 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن