Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نخستین جلسه محاکمه ۱۹ متهم به اخلال ارز اخیر در حالی در شعبه دوم دادگاه ویژه پرونده های اخلالگران اقتصادی آغاز شد که تصویربرداری از متهمان، با حاشیه هایی همراه بود.

نخستین جلسه محاکمه اخلالگران ارزی اخیر با حضور 17 متهم، صبح امروز (سه شنبه) ششم شهریور ماه جاری در شعب دوم دادگاه ویژه اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی Judge زرگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر اعلام شده بود که در این جلسه 19 متهم محاکمه می شوند اما در جلسه دادگاه 17 متهم حضور داشتند.

پیش از آغاز دادگاه، یکی از عکاسان حاضر در جلسه، از متهمان مزبور عکس گرفت که با اعتراض آنها مواجه شد؛ یکی از متهمان خطاب به عکاسی که عکس گرفته بود گفت: بنویسید که بساطی بودم و دستگیرم کردند. بنویسید که مستاجر هستم.

متهم دیگری پشتبند متهم او گفت: وقتی ما راضی نیستیم چرا عکس می گیرید؟

در هنگام ورود متهمان به دادگاه، بیشتر آنها سعی داشتند با گرفتن دست یا دستمال کاغذی مقابل صورت شان، از مشخص شده چهره برای دوربین های عکاسی جلوگیری کنند.

یکی از متهمان شاکی از صدای مکرر شات های دوربین های عکاسان با عصبانیت گفت: عکس من را بگیرید. خوشحالید و به حال و روز ما می خندید؟ عکس من را می گیرید اگر زن و بچه ام ببینند چه حالی می شوند. سه فرزند دارم و به خاطر ناچاری کارت ملی خود را دادم.

هنوز صحبت های متهم قبلی تمام نشده بود که متهم بغل دستی اش که سن و سالی از او گذشته بود به گریه افتاد و هق هق بلند گریه هایش سالن را پر کرده بود.

متهم دیگری خطاب به خبرنگاران گفت: درد ما را هم پخش کنید.

دقایقی قبل از آغاز دادگاه، دو متهم دیگر بدون لباس مخصوص زندان Prison در سالن دادگاه حاضر شدند تا تعداد متهمان حاضر به عدد 19 برسد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

پشت پرده اخبار نیت شیطانی مردان عراقی برای زنان ایرانی!

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

لحظه صحنه شلیک مرگ به خزائی / قاتل خونسردانه گریخت + فیلم و عکس

جسد زن مطلقه زیر چادر سفید عقد چه رازی داشت! + عکس قاتل

علت خنده متهمان پرونده‌های اقتصادی در دادگاه چیست؟+ تصاویر

بی حیایی مردان عراقی از زنان ایرانی چه پشت پرده ای دارد؟!!

تجاوز فجیع پدر و 2 پسر به دختر 12 ساله خود+ عکس

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی قاضی Judge زندان Prison اخبار حوادث ارز متهم دادگاه متهمان محاکمه عکس قاضی حوادث دختر تهران روزنامه عجیب عروسی جوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل