Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم حسنی مسئول اعزام مبلغ بسیج خواهران طلبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوی جهادی درمان آسیب‌های اجتماعی آن مناطق به وسیله تقویت اعتقادات و باور‌های دینی بیان کرد
وی افزود: با توجه به گزارشات متعدد که از روستا‌ها و مناطق محروم قم پیرامون فقر فرهنگی و برخی مسائل دیگر دریافت شده، برگزاری اردوی جهادی به شیوه تبلیغ چهره به چهره ضروری بود لذا خواهران مبلّغی که پس از ارزیابی‌های اولیه توانمندی لازم را در این زمینه داشته اند با حضور در این مناطق درقالب برگزاری کلاس‌های هنری، فرهنگی و جلسات سخنرانی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی افزود: این اردو پس از منطقه شیخ آباد و نیروگاه در منطقه مسکن مهر پردیسان، اسماعیل آباد و امامزاده ابراهیم ادامه خواهد داشت.
مسئول اعزام مبلغ بسیج خواهران طلبه تصریح کرد: محل برگزاری اردوی جهادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات مناطق هدف می‌باشد و کلاس‌های متعدد با توجه به اعلام نیاز آن منطقه از جمله احکام، مشاوره، طب اسلامی، خیاطی، کاربا کودک، سخنرانی، در ۳ گروه کودک، نوجوان و بزرگسال از صبح تاعصر برگزار می‌گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر