Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@16:08:33 GMT

سهم مالیات بر ارزش افزوده شهرداریهای کوچک حذف شده است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۱۳۵۶

سهم مالیات بر ارزش افزوده شهرداریهای کوچک حذف شده است

به گزارش خبرنگار مهر، نستهن مقدم ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعتباراتی به عنوان سهم مالیات بر ارزش افزوده در سالهای گذشته در اختیار شهرداریهای کوچک قرار می‌گرفت که در راستای رفع مشکلات این شهرداریها که بدون درآمد بوده یا درآمد کمی دارند، استفاده می شد.

وی بیان داشت: در گذشته ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان به حساب برخی شهرداریهای کوچک واریز می‌شد که این اعتبارات از ابتدای سال ۹۷ قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم اظهار داشت: پرداخت این اعتبارات با تصمیم مجلس لغو شده است و برای برقراری دوباره این اعتبار، مکاتبات لازم با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هدف همکاری و پیگیری لازم برای دایر شدن این اعتبارات انجام شده است.

کد خبر 4387713

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز احتکار عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است