Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@03:47:48 GMT

درآمد کلان گردشگری غذا در اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۱۷۱۶

درآمد کلان گردشگری غذا در اسکاتلند

خبرگزاری میزان- بر اساس طرح کاربردی جدید ارائه شده، گردشگری غذا و نوشیدنی تا سال ۲۰۳۰ موجب درآمد بیش از یک میلیارد پوندی در اقتصاد اسکاتلند خواهد شد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، طرح پیشنهادی صنعت گردشگری مجموعه‌ای از اقدامات کاربردی در تبدیل اسکاتلند به یک الگوی بین‌المللی گردشگری مواد غذایی با تمرکز بر بخش مواد غذایی، نوشیدنی و گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اولین گام در برنامه ارائه شده، کارآموزی و تدریس خصوصی در زمینه غذا‌های ملی است.سایر اقدامات نیز شامل حمایت از ۱۰۰ جاذبه گردشگری اسکاتلند برای ارائه خدمات بهتر و افزایش بازاریابی برای گردشگری غذا است.این طرح همچنین اهداف دیگری از جمله گسترش گردشگری کشاورزی دارد.

در حال حاضر اسکاتلند با نام سرزمین مواد غذایی و نوشیدنی مشهور و تولیدات با کیفیت در سراسر جهان شناخته شده است.درآمد کنونی حاصل از گردشگری غذا در این کشور بیانگر موفقیت در این زمینه است و با طرح جدید و هماهنگی تمامی بخش‌های گردشگری موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.جیمز ویترسز، مدیر اجرایی غذا و نوشیدنی در اسکاتلند گفت: غذا‌ها و نوشیدنی‌های اسکاتلندی در سراسر جهان عرضه می‌شوند و این طرح در واقع تجربه واقعی استفاده از غذا و نوشیدنی‌های این کشور برای گردشگران خواهد بود.البته اسکاتلند در این مورد موفق بوده، اما این طرح روشی جدید در گردشگری غذا ارائه خواهد کرد. با این روش تجربه‌ای به یادماندنی برای گردشگران فراهم خواهد شد و فروشندگان محلی نیز از آن سود خواهند برد.   انتهای پیام/
منبع: ایسنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسکاتلند گردشگری نوشیدنی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول اسکاتلند استعفا داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «حمزه یوسف» (Humza Yousaf) وزیر اول اسکاتلند امروز دوشنبه از طریق یک نطق تلویزیونی اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

وزیر اول اسکاتلند در این خصوص گفت: حاضر نیستم ارزش ها و اصول خود را معامله کنم یا صرفاً برای حفظ قدرت با کسی معامله کنم.

وی در ادامه این نطق تلویزیونی اضافه کرد که کماکان فکر می کند که این تصمیم درستی برای حزب متبوع وی و کشورش است.

«حمزه یوسف» در ادامه افزود که امیدوار است به همکاری با سبزهای اسکاتلند به صورت غیررسمی تر ادامه دهد.

وزیر اول اسکاتلند گفت در حالی که مسیری برای موفق شدن در رای اعتماد امکان پذیر بود، وی حاضر نیست اصول خود را زیر پا بگذارد.

یوسف افزود که تا زمان تصدی وزیر اول جدید در سمت خود باقی می ماند.

حمزه هارون یوسف (Humza Haroon Yousaf) سیاستمدار اسکاتلندی است که به عنوان رهبر حزب ملی اسکاتلند (SNP) و وزیر اول اسکاتلند از مارس ۲۰۲۳ در این تصدی مشغول به کار بود.

کد خبر 6092381

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند