Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، با اشاره به همکاری مشترک سازمان بنادر  و راه آهن  برای توسعه حمل و نقل ریلی در بنادر، افزود: با هدف بهره گیری  بیشتر از مزیت های حمل و نقل ریلی از جمله کاهش بارترافیک جاده ای، آلودگی  زیست محیطی و افزایش امنیت کالا، یک محموله چوب (MDF) معادل ۲ هزار و ۲۹۲ تن پس از تخلیه از یک فروند کشتی در قالب ۴۰ دستگاه واگن بارگیری و از طریق ریل  به داخل کشور ارسال شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دریانوردی (PMO)">سازمان بنادر و دریانوردی، ایرج مدیری تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اتخاذ  تمهیدات لازم در ادامه روند توسعه حمل و نقل ریلی پس از آنکه روساخت ها و امکانات مناسب را برای بارگیری بیشتر محمولات کالاهای اساسی فراهم نموده است، زمینه لازم برای تخلیه و  بارگیری کالا به واگن  برای  انواع محمولات نیز فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خارج سازی مغروقه باری آبکوهی واقع در سواحل روستای آبکوهی شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهدی بروغنی با اعلام خبر خارج سازی مغروقه آبکوهی افزود: این مغروقه از سال 1352 بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود.

وی  ادامه داد: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر ترددهای ساحلی و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران، خارج سازی این مغروقه از 25 فروردین ماه سال جاری( 1403) در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردری استان هرمزگان قرار گرفت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طول این مغروقه را 24 و عرض آن را هشت متر اعلام کرد.

به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون و با احتساب مغروقه یادشده، این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناورهای درحال تردد در مسیرهای دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت