Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:32:55 GMT

هیسپان‌تی‌وی و موشکافی فیلم‌های هالیوودی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۲۱۶۲

هیسپان‌تی‌وی و موشکافی فیلم‌های هالیوودی

برنامه «هالیوود کات» که به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم‌های هالیوودی می‌پردازد، پخش خود را از فردا در شبکه اسپانیایی زبان هیسپان‌تی‌وی شروع می‌کند. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در برنامه «هالیوود کات» به حقایق تلخ تاریخی اجتماعی نظیر تبعیض و نژادپرستی، فقر و مشکلاتی از این قبیل که در لایه‌های پنهان فیلم‌های هالیوودی به آن‌ها اشاره می‌شود پرداخته و با نشان دادن بخش‌هایی از فیلم‌های هالیوودی که به این مباحث اشاره دارد، سعی در موشکافی این داستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین برنامه از «هالیوود کات» به موضوع نژادپرستی که سال‌هاست در جامعه آمریکا خودنمایی می‌کند، پرداخته می‌شود. عمق این فاجعه به حدی است که حتی هالیوود نیز امکان انکار آن‌ها را ندارد. این درحالیست که برخی فعالان ضد نژاد پرستی معتقدند تصویری که از نژادپرستی تاریخی آمریکا توسط هالیوود به نمایش در می‌آید، بسیار سطحی‌تر و سفیدتر از حقایق تاریخی است.

در این برنامه سعی شده به سوالات زیر پاسخ داده شود که آیا این جامعه آمریکا است که به جوّ نژادپرستانه در هالیوود دامن می‌زند یا برعکس جوّ غالب هالیوود، میوه‌ای جز جامعه نژادپرست به بار نمی‌دهد؟ و آیا نژادپرستی در هالیوود محدود به محصولات و فیلم‌های روی پرده است یا نژادپرستی در پشت صحنه تولید فیلم‌ها نیز رسوخ کرده است؟

برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه‌های شبکه پرس‌تی‌وی است که به صورت زبان گردانی از شبکه هیسپان‌تی‌وی هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 22:30 به وقت تهران به روی آنتن رفته و تکرار این برنامه پنج شنبه ساعت 6:30 و جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با تجمع در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف خوزستان حمایت خود را از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان و استادان خوزستانی در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اشغالگران قدس در غزه را محکوم کردند و با معترضان ضد اسرائیلی دانشجویان آمریکایی اعلام همبستگی کردند.

جامعه دانشگاهی استان همچنین خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس در غزه توسط مجامع بین المللی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟