Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@12:49:54 GMT

تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۲۳۱۳

تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین آتش گرفت

به گزارش ایسکانیوز جلال ملکی از حریق یک دستکاه تانکر بنزین در محله شهران خبرد داد وگفت: آتش در تحت کنترل است و احتمالا تانکر 30لیتری بوده است.

وی گفت: این حادثه در ساعت 14:47 دقیقه اتفاق افتاده بود.

انتهای پیام /

20 / 20 آتش نشانی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران حر یق تانکر بنزین جلال ملکی تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین آتش گرفت تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین آتش گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آتش نشانی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌ شاهی در گاری و تانکر | تصاویری از فروش آب در تهران ۱۰۰ سال پیش

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: آب‌فروش‌ها یک تانکر پشت گاری تعبیه کرده بودند و با اسب یا الاغ تانکرهای پر از آب را در محله‌های تهران قدیم می‌گرداندند و به تهرانی‌ها آب شرب می‌فروختند.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

علیرضا زمانی، تهران‌پژوه، در این ‌باره می‌گوید: «تهرانی‌ها به گارهایی که تانکر پر از آب را در محله‌ها می‌گرداندند و آب می‌فروختند گاری آب‌شاهی می‌گفتند، چون آب‌فروش‌ها تانکرهای آب را در قنات‌ آب‌شاهی پر می‌کردند. قنات آب‌شاهی همان قنات ناصری است که مظهرهای متعدد داشت. یک مظهر آن قنات در کاخ گلستان بود و مظهر دیگر آن نیز در حوالی میدان مشق یا همان محلی که آب‌فروش‌ها برای پر کردن تانکرها آنجا جمع می‌شدند.»

شغل آب‌فروشی اما با تکمیل پروژه لوله‌کشی آب تهران کمرنگ و به تدریج به خاطره‌ها سپرده شد. آب‌فروش‌ها البته تا تکمیل این پروژه که چند سالی طول کشید، فعال بودند و تانکرهای پر از آب را به محله‌هایی که هنوز مسیر لوله‌ها به آنجا نرسیده بود می‌بردند.

زمانی ادامه می‌دهد: «تکمیل پروژه لوله‌کشی آب حدود ۵ سال طول کشید. در این سال‌ها نیز آب‌فروش‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دادند چون هنوز بسیاری از تهرانی‌ها از لوله‌کشی آب بی‌بهره بودند. سال ۱۳۲۵ بود که دولت وقت، مناقصه‌ای برای انجام این پروژه برگزار کرد. قرعه به نام شرکت «سر الکساندر کیپ» انگلیسی افتاد. یک سال بعد پروژه لوله‌کشی آب شرب در تهران آغاز شد و پس از ۳ سال حدود ۹۰۰ مشترک تهرانی از آب‌ شرب لوله‌کشی بهره‌مند شدند. تکمیل این پروژه اما بیش از ۵ سال طول کشید تا آب از نخستین تصفیه‌خانه تهران (جلالیه) به خانه تهرانی‌ها راه باز کند.»

کد خبر 843767 برچسب‌ها محله هویت شهری همشهری محله مهارت‌ها شغل تاریخ عمومی ایران

دیگر خبرها

  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آب‌ شاهی در گاری و تانکر | تصاویری از فروش آب در تهران ۱۰۰ سال پیش