Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه انبار داروی غیرمجاز احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بجنورد کشف شد، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی داروی غیرمجاز در یکی از محلات شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری ادامه داد: ماموران با همکاری کارشناسان مربوطه در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیر زیادی دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف انبار احتکار میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسن مشایل در ادامه به کشف انبار احتکار مواد شوینده و لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بجنورد اشاره کرد و گفت: با اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی یا افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیرقانونی مقدار قابل توجهی مواد شوینده و لوازم خانگی در یک انبار غیرمجاز در شهرستان بجنورد می کنند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضائی و به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار مقدار قابل توجهی مواد شوینده و بخاری گازی احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود، اظهار کرد: در این عملیات دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/ب

جزییات کشف انبارهای داروی غیر مجاز و لوازم خانگی در بجنورد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز