Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی ملایر با اشاره به اینکه فاز اول چهارخطه سامن - بروجرد به طول ۶ کیلومتر سال گذشته افتتاح شده گفت: برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده فاز دوم این مسیر مبلغ ۳ میلیارد تومان نیاز است . ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ استانها همدان نظرات

 علیرضا صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به قول مساعد وزیر راه و شهر سازی در کلنگ‌زنی راه آهن همدان - ملایر در خصوص  تخصیص اعتبار برای چهار خطه سامن - بروجرد اظهار داشت: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این مسیر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اتمام کامل چهار خطه توره ملایر نیز مبلغ 5 میلیارد تومان مورد نیاز است از قول مساعد آخوندی در راستای تخصیص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این طرح خبر داد، و بیان کرد: اتمام مسیر توره - ملایر نیازمند 5  میلیارد تومان است که از این میزان 2 میلیارد تومان برای پرداخت به معارضان زمین‌های اطراف  مسیر و مبلغ 3 میلیارد تومان دیگر نیز برای اتمام‌ کامل چهار خطه مورد نیاز است .

رئیس راه و شهرسازی ملایر با اشاره به اینکه در صورت تخصیص به موقع اعتبارات عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی روستاهای پریان، پر‌خداوردی، گولوند ، چشمه‌پهن ننج ، هریرز و نهندر  امسال آغاز می‌شود عنوان کرد: در مجموع برای آسفالت این تعداد روستا مبلغ 3.5 میلیارد تومان نیاز  است.

صارمی از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه احداث پارک یخدان میرفتاح ،  احداث سیستم شبکه فاضلاب خانگی سر جو، احداث دیوار حائل رودخانه محله شمس آباد با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات باز آفرینی شهری با همکاری شهردای و اداره راه شهرسازی در هفته دولت امسال خبر داد.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است