Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد گفت: امیدوار هستیم مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک دی حس نوستالوژی مردم مشهد را احساس کنند و هرچه زودتر پاسخ ما رابرای خرید کوهستان پارک شادی بدهند.

به گزارش قدس انلاین، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک موضوعی دانش و در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کوهستان پارک شادی عنوان کرد: کوهستان پارک متعلق به بانک  دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه‌هایی خدمت اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل این بانک نوشته‌ایم  و درخواست خرید آنجا را داده‌ایم. مسئولین موافقت ضمنی را اعلام کرده‌اند. در حال حاضر مرحله موافقت قانونی را می گذرانیم. اگر این کار انجام شود امیدوار هستیم تمام منطقه  یعنی کوهستان پارک، وکیل‌آباد و چهل بازه مجموعا یک کاربری مناسبی برای شهروندان علاه بر شهر بازی ایجاد کنیم.

وی با بیان این که «هنوز قیمتی برای خرید کوهستان پارک تعیین نشده است»، ادامه داد: امیدوار هستیم مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره  بانک دی حس نوستالوژی مردم مشهد را احساس کنند و هرچه  زودتر پاسخ ما رابرای خرید این پارک بدهند.

شهردار مشهد در خصوص کمربند جنوبی، تصریح کرد: در مورد کمر بند جنوبی از هنگامی که آمده‌ام صحبت نکرده‌ام. منتظر هستم موضوع روال قانونی خود را طی کند  زیرا ما قانونمند هستیم و حتما دادستان محترم وقتی حرف و سخنی می‌زنند برپایه قانون است و انتظار ما این است ایشان مظهر قانون باشند، ماهم تابع قانون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز چیزی در خصوص کمربند جنوبی قطعی نشده است. ما مدارک  خود را فرستاده‌ایم. آقایان در حال بررسی هستند. امیدوار هستیم بتوانیم این کار را ادامه دهیم و اگر تمهیداتی  لازم است آنها را پیش بینی خواهیم کرد که بشود این مسیر را ادامه داد.

تقی‌زاده خامسی در خصوص امکان تغییر کابری کمربند جنوبی مشهد، گفت: اگر منظور از تغییر کاربری خود اتوبان است تصور نمی‌کنم امکان تغییر کاربری آن وجود داشته باشد. اگر منظور از تغییر کاربری اطراف کمربند جنوبی باشد، من هم نگرانی‌هایی که برای اطراف این اتوبان وجود دارد را حس می کنم و درست است، اما  به هرحال کاری است که طی هشت سال انجام شده و خوب بود که از ابتدا با آن مخالفت می‌شد تا این همه پول هزینه نشود. برای ادامه پروژه کمربند جنوبی باید هم‌فکری شود و طوری عمل کنیم که نگرانی‌ها برطرف شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد کوهستان پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با ورود دستگاه قضایی بیش از دو هزار و 100 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال گذشته که مورد تعرض و تصرف عده ای افراد سودجو قرار گرفته بود با اقدامات قانونی رفع تصرف شد.

 ناصر عتباتی افزود: اقدامات قانونی که در این خصوص صورت گرفت شامل رفع تصرف بیش از ۳۴۹ هکتار در اجرای تبصره ماده ۵۵ و بدون ارجاع به محاکم، قلع و قم ۱۸۲ فقره در مساحتی بالغ بر ۱۵۹ هکتار، اجرای احکام خلع ید در یکهزار و ۱۳۷ فقره به مساحت بیش از یکهزار و ۲۴۷ هکتار بود.

عتباتی، همچنین به اقدامات صیانتی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در سال گذشته نیز پرداخت و گفت: دستگاه قضایی استان پارسال به منظور مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغها با تشکیل قرارگاه پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در استان و شهرستانها با محوریت سازمان جهادکشاورزی استان، دو هزار و ۶۸۶ مورد تغییرکاربری غیر مجاز در سطح استان به مساحت بیش از ۸۲ هکتار را شناسایی و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها به تعداد ۸۰۲ مورد به مساحت بیش از ۱۵ هکتار و اجرای احکام قطعی محاکم کیفری به تعداد ۲۱۳ مورد به مساحت بیش از شش هکتار به تعداد یکهزار و ۱۵ مورد قلع و قمع مستحدثات از تغییر کاربری در این اراضی جلوگیری کرد.

رئیس کل دادگستری استان ، همچنین با اشاره به رفع تصرفات غیر مجاز اراضی ساحلی، بستر و حریم رودخانه‌ها و انهار طبیعی گفت: در سال گذشته بیش از ۶۵ هکتار از تصرفات غیر مجاز اراضی ساحلی، بستر و حریم رودخانه‌ها و انهار طبیعی استان رفع تصرف شد.

 

 

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی