Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه با اشاره به اینکه این واحد بهداشتی و درمانی علاوه بر مردم منطقه به بیماران برخی شهرها و استان های همجوار، خدمات ارائه می دهد، افزود: مکان کنونی به هیچ وجه جوابگو نیست و باید برای تکمیل طرح اقدام شود.
وی همچنین به سایر نیازها اشاره کرد و مهمترین آنها را، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ، کمبود متخصص و فوق متخصص در بعضی از رشته ها و کمبود تخت ذکر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مدیر بیمارستان مهریز گفت: تکمیل طرح توسعه این مرکز بهداشتی و درمانی که از سال 1389 آغاز شد با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
سید رسول محسن زاده افزود: تاکنون افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده که 60 درصد مبلغ خیری و بقیه بودجه دولتی است .
طرح توسعه تنها بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 600 نفر فراهم می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد هم در این دیدار گفت: تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز با همکاری بخش خصوصی و خیران پیگیری می شود.
دکتر محمود نوری شادکام با اشاره به موقعیت مهریز که مسافرپذیر است به اهمیت تکمیل و تجهیز بیمارستان اشاره کرد و گفت: این خواسته بر حق مردم منطقه و مسئولان محلی تامین شود.
فعالیت درمانی و بهداشتی تنها بیمارستان مهریز از سال 1372 آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال بهداشتی و درمانی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی زنان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر