Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ویسی در خصوص استعفایش هیچ گونه اطلاعی نداده ما همچنان آقای ویسی را می‌خواهیم و با استعفای او اصلا موافقت نمی‌کنیم و بی شک تا دقیقه آخر اجازه نمی‌دهیم ویسی از تیم جدا شود. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ استانها خوزستان نظرات

عطاءاله بهادری در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در اهواز، اظهارداشت: ویسی در خصوص استعفایش هیچ گونه اطلاعی نداده ما همچنان آقای ویسی را می‌خواهیم و با استعفای او اصلا موافقت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه مسائل زیادی در تیم ما وجود دارد، اما معتقدم بیان این گونه مسائل در شرایط حاضر نه تنها به تیم کمکی نمی‌کند بلکه سبب می‌شود که تیم به حاشیه برود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه رضایت ویسی را برای ادامه همکاری جلب خواهیم کرد، گفت: معتقدم در این فصل ویسی کار بسیار بزرگی کرده است؛ ما مقابل پرسپولیس آن هم در تهران تساوی کردیم همچنین مقابل تیم تراکتورسازی در تبریز یک امتیاز کسب کردیم لذا بی شک تا دقیقه آخر اجازه نمی‌دهیم ویسی از تیم جدا شود. این مربی حتی اگر از تیم جدا شود جز مفاخر و پشتوانه‌های ورزش خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات زیرساخت ورزشی، هتلینگ و نبود فرودگاه در خوزستان، تمام بازیکنان برای فعالیت در لیگ برتر ابتدا تیم‌های تهرانی، اصفهانی، تبریزی و مشهدی را انتخاب می‌کنند و سپس به خوزستان و مسجدسلیمان می‌آیند و طبیعی است بازیکنان مطرح جای بهتر و راحت تر را انتخاب می‌کنند.

بهادری افزود: تیم ما با 80 میلیارد ریال بسته شده در حالی که شاید دستمزد سرمربی تیم تراکتورسازی به تنهایی 80 میلیارد ریال باشد و از بازیکنان تیم ملی برخوردار است. تیم ما با وجود این که متعلق به نفت است اما به دلیل بخشنامه وزارت نفت در خصوص تیم داری نکردن در بخش حرفه‌ای، دست و بال تیم ما بسته شده و اگر کمک‌های استاندار، نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش خوزستان نبود معلوم نبود وضع ما چگونه بود.

وی با اشاره به اینکه تیم ما اکنون در یک تناقص ساختاری قرار گرفته به شکلی که زیر پوشش نفت هستیم اما وزارت تمایل به تیم داری نداشته و هیچ گونه کمکی به ما نمی‌کند، گفت: امتیاز بزرگی نصیب خوزستان به دلیل وجود چهار تیم در لیگ برتر فوتبال، شده است هر چند که خیلی‌ها نسبت به این موضوع حسادت می‌کنند لذا مسئولان خوزستان باید دست به دست هم داده و برای حفظ این چهار سهمیه تلاش کنند.

به گزارش تسنیم، عبداله ویسی در پایان هفته پنجم با قرار دادن نامه‌ای در فضای مجازی از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مهمترین اتفاق این روزها پیرامون باشگاه استقلال، بحث درخصوص برکناری علی خطیر و انتخاب جانشین وی است. از دو شب پیش تا به امروز، شایعات زیادی پیرامون نامزدهای مدیرعاملی آبی ها به گوش رسیده و همه در انتظار انتخاب نهایی مالک جدید باشگاه هستند.

پس از آنکه باشگاه استقلال روز گذشته به صورت رسمی خبر جدایی علی خطیر را منتشر کرد، بحث و گمانه زنی درباره انتخاب جانشین وی نیز افزایش یافت و حالا همه در انتظار انتخاب جدیدترین مدیرعامل باشگاه استقلال هستند تا مشخص شود چه کسی قرار است سکان مدیریت این باشگاه پرطرفدار را بر عهده گرفته و ریسک نشستن روی این صندلی لرزان را به جان بخرد.

پس از اعلام برکناری علی خطیر، نام‌هایی در فضای مجازی منتشر شد. مدیرعاملان مختلفی که هر کدام پیش از این تجربه نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند. در این میان نفرات دیگری نیز نامشان به چشم می‌خورد که در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بوده‌اند، با این حال به نظر می‌رسد که تمامی پیش‌بینی‌ها و حدسیات اشتباه از آب در بیاید.

آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها این قدرت را دارد تا در خصوص مسائل مدیریت و اثرگذار باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. فردی که پیش از این و در سال‌های گذشته علاوه بر سابقه مدیرعاملی باشگاه صبا باتری، حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد.

به هر شکل تا زمان قطعی شدن انتخاب مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره آبی‌ها باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی که پیش از این نیز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مسائل جاری باشگاه را با هماهنگی با مالک آبی‌ها پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه