Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل مذهبی گفت: بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر این مهم را می رساند که این دو شهید بزرگوار بزرگ شده مکتب اهل بیت و ولایت بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ غلامعلی کرمی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردستان، اظهار کرد: نقش ولایت در قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت از جایگاه بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهترین سند تاریخی برای اثبات ولایت، قرآن کریم است که تمام زوایای آن را مورد بررسی قرار داده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: ما مبلغان وظیفه داریم برای اثبات ولایت از قرآن برای تبلیغ مردم استفاده کنیم چون سند محکمی است.

کرمی با بیان اینکه ولایت پرچمدار تمام زمان ها بوده است، تصریح کرد: در عصر کنونی نیز ولایت برای پرچمداری هدایت و تکامل بشریت و جامعه اسلامی و انسانی نقش مهمی را ایفا می کند.

وی تاکید کرد: غدیر خم در بطن اسلام به وجود آمد تا اهمیت مسئله ولایت را به نحو احسن تبیین کند و هشتم شهریور مصادف با هفته دولت و بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر این مهم را می رساند که این دو شهید بزرگوار بزرگ شده مکتب اهل بیت و ولایت بودند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با سادگی، متانت و به دور از تجمل گرایی و اشرافی گری با مدیریت جهادی توانستند خدماتی را به مردم ارائه دهند.

کرمی تصریح کرد: برخی از مسئولان کنونی ما باید با تأسی به سیره اهل بیت و الگو قرار دادن شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی همچون رجایی و باهنر به مردم فهیم و زحمت کش ایران اسلامی خدمت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید حلاوت اقتصاد را به کام مردم بچشانند و بنابر این هیچ فردی با تجمل گرایی، ویلانشینی و آپارتمان های آنچنانی و ماشین های گران قیمت نمی تواند خود را خدمتگذار واقعی مردم بداند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر