Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:49:05 GMT

«احمد ضیایی» عضو شورای لیگ ملت‌ها شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۲۸۶۳

«احمد ضیایی» عضو شورای لیگ ملت‌ها شد

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال از سال ۲۰۱۸ آغاز شد و در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه پیدا خواهد کرد که در فصل جدید مسابقات تیم ملی ایران در هفته‌های سوم و چهارم میزبان حریفان خود است و در دیگر هفته‌ها باید در کشور‌های مختلف برابر رقیبان خود به میدان برود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: احمد ضیایی فدراسیون والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کرد.

مطابق این احکام، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، دکتر مهدی باصولی، دکتر منوچهر جهانیان، دکتر علی منتظری، دکتر محمدمحسن غفوریان، دکتر ابوالقاسم رئیسی، دکتر مصطفی سمیعی نسب، دکتر صادق زینالی، دکتر ثریا احمدی، دکتر زاهد شفیعی، دکتر مرضیه ابراهیمی، دکتر محمدجواد امیری، دکتر رشید جعفرپور، حسن خجسته، دکتر محمد خوش چهره، دکتر سجاد ستاری، دکتر احمد نادری، دکتر مهدی نوری، دکتر محمدجواد شفیعی فر، دکتر مجید عباسی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی، دکتر سیدمحمدهاشمی، دکتر محمدمهدی خیرجو، دکتر حسین طالبی و دکتر لیلا سنگی به عنوان اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

کد خبر 6094450

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران