Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه همدان، گفت: با توجه به قوانین و مقررات مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص لزوم دریافت گواهینامه فرودگاهی برای ارایه خدمات مطلوب و ایمن در صنعت هوانوردی کشور، استانداردسازی و نیز تولید و انتشار مستندهای مربوط به فرودگاه شامل نظامنامه، طرح اضطراری و نیز فعالیت‌های مرتبط با آن را پیگیری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه همدان، سهراب کلوندی افزود: فرودگاه همدان در ابتدای سال جاری موفق شد تاییدیه دفتر مقرارت فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را دریافت کند و پس از صدور این تاییدیه، پیش ممیزی فرودگاه برای دریافت گواهینامه فرودگاهی با حضور تیم ارزیاب متشکل از نمایندگان دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، اداره‌کل توسعه و عمران فرودگاه‌ها و اداره‌کل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما طبق استانداردها و چک‌لیست سازمان هواپیمایی کشوری انجام‌شده است.

به گفته کلوندی در این پیش ممیزی مقرر شد؛ یافته‌های ممیزی در زمان مشخص‌شده پیگیری و برطرف شود تا فرودگاه همدان بتواند در آینده نزدیک گواهینامه فرودگاهی را دریافت کند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه همدان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید