Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کمیته داوران گفت:در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

  فریدون اصفهانیان در حاشیه مراسم اختتامیه داوری فوتبال بانوان فیفا گفت: این دوره از نظر دانش داوری و آمادگی جسمانی در سطح بالایی برای شرکت کنندگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابد مدرس فیفا آخرین تغییرات قوانین داوری را به حاضرین در این کلاس 5 روزه آموزش داد.

وی در ادامه بیان کرد: آنچه مسلم است داوران باید سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند. برهمین اساس مربیان آمادگی جسمانی را برای بانوان در نظر گرفته ایم تا آنها را زیر نظر بگیرند و گزارش نحوه تمرینات آنها را به کمیته داوران ارسال کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون  افزود: جا دارد تشکر ویژه ای از دبیرکل فدراسیون داشته باشم که در طول دوره در کلاس حضور داشتند و همچنین  از لیلا صوفی زاده که موجب دلگرمی حاضرین در کلاس شد. 

رئیس کمیته داوران در پایان درباره قضاوت های لیگ برتر در هفته پنچم عنوان کرد: ضمن احترام به نظر کارشناس داوری باید بگوییم پس از بازبینی فیلم دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر و ارزیابی دقیق تمام صحنه های بازی، فقط در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود وگرنه بقیه دیدارها مشکل خاصی نداشت. در کمیته داوران در تلاش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قضاوت پرسپولیسسپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رضا سخندان ناظر داوری است.
این دیدار (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟