Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر حریق تانکر بنزین در محله شهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:47 امروز آتش‌سوزی تانکر مایعات نفتی در محله شهران، بالاتر از فلکه سوم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروی حامل کف شیمیایی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک تانکر 20 هزار لیتری حامل مایعات نفتی (بنزین ) حین تردد به دلایل نامعلومی دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود.

وی تصریح کرد: درحالیکه زمانی تا انفجار تانکر نمانده و وضعیت بحرانی بود، آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و موفق به اطفای حریق شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول سرد کردن تانکر هستند همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی شامگاه دو شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً ۵ آتش نشان به وسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل طالشان خیابان شهید پور اسماعیلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: شستشوی قطعات فلزی به وسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، ادامه داد: رسیدن گازهای متصاعد از بنزین به بخاری روشن و یا هر نوع منبع گرمایشی (آتش) البته در فضای بسته قطعاً موجبات بروز آتش سوزی و انفجار را فراهم خواهد کرد.

این مسؤول از اعزام مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: استفاده و یا حتی قرار دادن بنزین و دیگر مواد سریع آتش می‌گیرد در محیط‌های بسته و یا حتی کارگاهی بسیار خطرناک و آتش افروز است و توصیه می‌شود در صورت لزوم بر استفاده از آن حتماً در فضاهای کاملاً باز و با گردش هوای مطمئن بهره گرفته شود.

کد خبر 6098852

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم