Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساوه - ايرنا - فرماندار شهرستان زرنديه گفت: اقدامات موثري در دواير دولتي و دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان صورت گرفته که بايد به اطلاع مردم برسد.

به گزارش ايرنا، «هادي فدايي» روز سه شنبه در نشست کميته برنامه ريزي شهرستان زرنديه، افزود: دستگاه هاي اجرايي بايد در به ثمر رسيدن تکاليف اقتصادي و عمراني تلاش مضاعفي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: هفته دولت فرصت مناسبي براي دستگاه هاي اجرايي است تا با ارائه گزارش عملکرد اقتصادي و عمراني به مردم، اميد را به جامعه تزريق کنند.
رئيس کميته برنامه ريزي شهرستان زرنديه اظهار داشت :خدمت به مردم در راستاي اهداف نظام و اسلام است و وظيفه مسئولان اين است که با تمام وجود در راستاي خدمت رساني تلاش کنند.
فدايي ادامه داد: رسانه ها بايد فضاي انتقال دستاوردهاي دولت را گسترده تر کنند و شهرستان زرنديه به چنين رسانه هايي نياز دارد.
رئيس ستاد برگزاري مراسم هفته دولت در شهرستان زرنديه اضافه کرد: در حوزه راه روستايي، آسفالت معابر شهري، آسفالت محور هاي مواصلاتي، جدول گذاري معابر، گاز رساني ، آبرساني، اشتغال و توسعه شهرک هاي صنعتي در شهرستان فعاليت هاي چشمگيري انجام شده که نشان از تعامل مديران زرنديه با تيم اجرايي استان دارد.
فدايي گفت: طرح توسعه شهرک صنعتي 86 هکتاري پرندک مي تواند در زمينه اشتغالزايي موثر باشد و 6 واحد صنعتي در اين ناحيه با يکهزار نفر اشتغال در حال فعاليت است.
وي خاطرنشان کرد:در شهرک صنعتي زاويه 183 فقره قرارداد در پنج سال اخير منعقد شده که باعث فعاليت 90 واحد توليدي با اشتغال يکهزار و 120 نفر شده است.
در اين نشست شهرداران مامونيه، پرندک، زاويه، خشکرود و رازقان و نيز مديران آموزش و پرورش، بنياد مسکن، راه وشهرسازي، آب و فاضلاب روستايي و همچنين بخشداران مرکزي و خرقان گزارشي از عملکرد خود را ارائه کردند.
همچنين فرماندهي سپاه ناحيه زرنديه از فرماندار رزنديه تجليل کرد.
شهرستان زرنديه با مرکزيت شهر مامونيه با جميعت 64 هزار نفر داراي 2 بخش مرکزي و خرقان و شهرهاي مامونيه، پرندک، زاويه، خشکرود و رازقان است.
6539/4896/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد