Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:09:05 GMT

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۳۶۴۷

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ به گفته یاری ریس سازمان مدیریبت و برنامه ریزی استان، با احتساب ۵ هزار و ۹۹۲ شاخص عمومی، اختصاصی و استانی از جمله فضای کسب و کار، بهبود محیط کسب و کار، دولت الکترونیک، سلامت اداری و شفافیت مالی، از بین دستگاه‌های اجرایی، ۱۵ دستگاه انتخاب و از آنها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری گفت: در هفته دولت هزار و ۴۲۶ طرح در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، زیر بنایی و صنعتی با ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه در استان افتتاح می‌شود.

زاهدای با اشاره به احداث بزرگترین نیروگاه بادی کشور در بخش طارم سفلی افزود: ۲۶ مجوز برای احداث نیروگاه بادی به ظرفیت ۸۳۰ مگاوات در استان صادر شده است.

زاهدی اضافه کرد: تا کنون ۱۴۰ مگاوات از این ظرفیت وارد مدار شده است و پیش بینی می‌شود که این میزان تا پایان امسال به ۲۰۰ مگاوات افزایش یابد.

وی در ادامه بر ضرورت وحدت میان دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و خواستار ارائه خدمات بی منت به مردم شد.

رییس کل دادگستری استان هم در این جلسه به شخصیت والا و بزرگ شهید رجایی اشاره کرد و گفت:: اگر چه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود، ولی در طول تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه از کشف ۹۸۰ کامیون کالای احتکار شده خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با قدرت تمام در برابر سود جویان ایستادگی خواهد کرد.

قدرتی در ادامه از تشکیل ۲۵ پرونده در زمینه تعرض و از بین بردن بیت المال از سال ۹۰ تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره شهید رجایی در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود