Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ شعب این بانک در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، افزایش نرخ اشتغال روستایی و عشایری و بهبود معیشت این اقشار زحمتکش، با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارشناسان مجرب در دورافتاده ترین روستاها و مناطق کشور برای تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات، تخصیص منابع مالی و پیشرفت طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس این گزارش، از ابتدای این طرح تا کنون بیش از 41700 طرح به شعب این بانک ارسال شده که پس از بررسی اولیه و مرجوع کردن طرح های ناقص یا ناکارآمد،  بالغ بر 25000 طرح در دست بررسی است ، 8385 طرح به مبلغ 19286 میلیارد ریال مصوب شده ، با مجریان 7725 طرح  قرارداد منعقد شده و 6824 فقره طرح جمعا 12209 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
 
این گزارش می افزاید ، پرداخت بیش از 50 درصد از اعتبار طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری کشور بر عهده ی بانک کشاورزی است که این اعتبارات با نرخ 4 تا 10 درصد متغیر بین روستاهای مناطق مرزی، سایر روستاها و نواحی صنعتی و روستایی به واجدان شرایط پرداخت می شود.
 
شایان ذکر است بانک کشاورزی تا پایان سال جاری پرداخت 21000 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را در دستور کار خود دارد و تاکنون استان های آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان و گلستان بیشترین میزان تسهیلات پرداختی و استان های  یزد، هرمزگان، کردستان و آذربایجان غربی بیشترین میزان عملکرد نسبت به تعهدات ابلاغی را داشته اند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک کشاورزی پرداخت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود