Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:21:20 GMT

امام جمعه درمیان: کام مردم مرزنشین شیرین شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۴۱۶۷

امام جمعه درمیان: کام مردم مرزنشین شیرین شد

بیرجند - ایرنا - امام جمعه درمیان گفت: هفته دولت امسال با افتتاح پروژه های آبرسانی و گاز در روستاهای مرزی کام مردم شیرین شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مصیب خزاعی روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای اهل سنت خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان درمیان اظهار داشت: امکاناتی که امروز در روستاها مستقر شده همه به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات مردم شیعه و سنی در مبارزه با اشرار و ایجاد امنیت گفت: از این منطقه حتی نیروی مبارز به مرز غرب کشور اعزام شده که شهید هم آنجا داده ایم.
وی بر ضرورت پایداری این اتحاد و انسجام تاکید کرد و افزود: دشمنان خواب هایی برای ایجاد اختلاف دیده اند ولی باید بدانند ما مسلمان و پیرو قرآن هستیم بنابراین شیعه و سنتی در کشور جمهوری اسلامی ایران آزادانه با هم زندگی می کنند.
امام جمعه درمیان اظهار داشت: امروز در این منطقه روستاهایی وجود دارد که شیعه و سنی، عرب و فارس در کنار هم زندگی می کنند و حتی یک مورد اختلاف هم بین آنها ایجاد نشده است.
وی با بیان اینکه وحدت مردم در این منطقه امنیت را به دنبال داشته است تصریح کرد: قوه مجریه و ادارات مسئول در سایه این امنیت باید خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خزاعی گفت: روستاهایی در منطقه درمیان وجود دارد که از ابتدای امسال حدود 10 خانوار از آن کوچ کرده اند که یک آسیب محسوب شده و باید برای رفع آن برنامه ریزی کرد.
وی اظهار داشت: اگر خانواده ای از یک روستای مرزی کوچ کند باید چند نیروی نظامی برای تأمین امنیت منطقه آنجا مستقر شود.
امام جمعه درمیان با اشاره به ضرورت رعایت عدالت از جنبه های مختلف بین شیعه و سنی یادآور شد: از هر اقدامی که موجب ماندگاری مردم در روستاهای مرزی می شود نباید غفلت کنیم.
فرماندار درمیان نیز با اشاره به ناامنی های گذشته در این منطقه گفت: امنیت از خون شهدا نهادینه شده است.
محمد بشیری زاده بر تکریم مردم و خانواده شهیدان تاکید کرد و افزود: اگر از خودگذشتگی شهدا نمی بود مسئولان هم الان در اینجا مسئولیتی نداشتند.
وی بیان کرد: دولت خدمات خوبی در این شهرستان انجام داده و امسال 95 درصد روستاها گازرسانی و آبرسانی می شود.
اجلاسیه شهدای اهل سنت در راستای برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی به میزبانی شهر اسدیه برگزار و در این اجلاسیه از خانواده های شهدای اهل سنت تجلیل شد.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اجلاسيه شهدا اهل سنت شفافيت 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود