Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛  محل دائمی نمایشگاه گل محلات از 6 تا 10 شهریور 97  و درساعات 10 الی 21  پذیرای علاقه ندان و بازدید کنندگان محترم است.

 این نمایشگاه در مساحتی حدود 30 هزار متر مربع  وبا حضور 110 تولید کننده برتر گل و گیاه کشور و صنایع وابسته دایر شده و همچنین فضای سالن های نمایشگاهی در مجموع 8500 متر مربع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه 2000 متر مربع به عنوان دشت گل به منظور نمایش پتانسیل تولیدی درختچه های زینتی و گلهای گلدانی

  2500 متر مربع  به عنوان سالن گلخانه نمایشگاهی و 2000 متر مربع برای سالن نمایشگاه صنایع جانبی و گلهای شاخه بریده اختصاص یافته است.

  همچنین سالن عرضه مستقیم گل و گیاه و نهاده های کشاورزی به مساحت 1500 متر مربع و 50 غرفه شامل دو سالن تولید کننده و عرشه کننده گل و گیاه های مرتبط از کل کشور دایر می باشد.

 در این نماشگاه فرش گلی  در ابعاد 20*15 متر و  مساحت 300 متر مربع نیز به نمایش خواهد آمد.

 گفتنی است از هیات های تجاری هلند و آلمان و خریداران گل و گیاه از کشورهای ترکمنستان ، آذربایجان، ارمنستان ، تاجیکستان و روسیه برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح شانزدهمین نمایشگاه گل محلات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم با زنگ سپاس معلم آغاز می‌شوند.

وی افزود: زنگ سپاس معلم یازدهم اردیبهشت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در مدرسه مهر نواخته خواهد شد.

بهرام پور گفت: آئین غبار روبی مزار شهدای گمنام در کیش نیز سه شنبه ساعت هشت و پانزده دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان کیش با ائمه جمعه دیدار و گفتگو خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در مدرسه پروین اعتصامی نیز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صالح بهرام پور گفت: چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت همکاران اداری آموزش و پرورش با حضور در مدارس از معلمان با اهدای گل و شیرینی قدردانی می‌کنند.

وی افزود: شروع به کار نمایشگاه دستاورد‌های آموزش و پرورش نیز در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار با فرزندان فرهنگی شهدا نیز در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام خواهد شد.

بهرام پور تصریح کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت آموزش و پرورش نیز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از معلمان برتر منطقه آموزش و پرورش نیز روز شنبه و در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جنگ شبانه ویژه فرهنگیان کیش به همراه خانواده نیز در شانزدهمین روز از اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم