Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:11:49 GMT

بهره برداری از پنج طرح عمران روستایی در بوکان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۴۵۸۹

بهره برداری از پنج طرح عمران روستایی در بوکان آغاز شد

مهاباد-ایرنا- پنج طرح عمران روستایی با بیش از 11 میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه همزمان با هفته دولت، در بخش مرکزی شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی بوکان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: آسفالت معابر طرح هادی روستاهای کهریزه محمود آباد، گل بهی و یکشوه از جمله طرح هایی است که با حضور مسوولان، خانواده های معظم شهدا و مردم محلی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد یزدانناه افزود: با اجرای این طرح ها 21 هزار و 321 متر مربع از معابر این سه روستا با 186 تن قیر آسفالت شده است.
وی اضافه کرد: برای اجرای آسفالت معابر روستایی 6 میلیارد و 590 میلیون ریال هزینه و پنج هزار و 990 نفر از خدمات این طرح ها بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: امروز کلنگ ساختمان کتابخانه مجتمع تفریحی، فرهنگی و ورزشی روستایی شهریکند به زمین زده شد که برای اجرای این طرح فرهنگی، 2 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
بخشدار مرکزی بیان کرد: سیل بند فاز دوم روستایی قروچای علیا نیز با اعتبار بیش از سه میلیارد ریالی شامل یک سازه ملاتی، یک سازه گابیونی و 17سازه خشکه چین نیز همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از 38 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و رفاهی با 400 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان بوکان آغاز می شود.
شهرستان بوکان دارای 2 بخش مرکزی و سیمینه است و در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
ار مجموع 251هزار نفر جمعیت شهرستان بوکان بیش از 197هزار نفر آن در شهر و مابقی در روستا سکونت دارند.
7510/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دولت 97 افتتاح طرح بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان