Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:49:05 GMT

شرق استان در بحث نخیلات و خرما یکی از قطب های کشور است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۴۶۵۴

شرق استان در بحث نخیلات و خرما یکی از قطب های کشور است

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت:نکته ی مهم تر اینکه شرق استان در بحث نخیلات و خرما یکی از قطب های کشور است .گزارشاتی که از مسولین رسیده حاکی از آن است که همه این شهرستان ها در حال توسعه هستند و به سرعت راه توسعه خودشان را طی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از راه آرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان امروز در سفر به شهرستان ریگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی را از شرق استان آغاز کردیم ،در شرق استان شهرستان هایی هستند که دارای ظرفیت های انبوه به لحاظ گردشگری جایگاه ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیدادی عنوان داشت: دربخش صنعتی آنچه در بم و شهرستان های اطراف دیده می شود به فضل خدا آینده ی خوبی را برای شهرستان ها شاهد خواهیم بود.

وی افزود:نکته ی مهم تر اینکه شرق استان در بحث نخیلات و خرما یکی از قطب های کشور است .گزارشاتی که از مسولین رسیده حاکی از آن است که همه این شهرستان ها در حال توسعه هستند و به سرعت راه توسعه خودشان را طی می کنند.

امام جمعه کرمان در پایان بیان داشت: انشاءالله در اینده ای نزدیک شاهد این باشیم که در این بخش هم جمهوری اسلامی خدمات فراوانی در همه ی نقاط کشور به مردم ارائه بدهد و اینجا هم مستثنا نیست و شاهد توسعه بیشتر به وسیله ی مسئولین باشیم اینها می طلبد که مردم و مسئولین در کنار هم قرار بگیرند و کمک کنند تا هرچه بیشتر این مناطق را آباد کنیم.

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند