Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا شریفی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستای فولاد محله مهدیشهر، ضمن بیان اینکه تقویت خط گازی شهرستان مهدی‌شهر و پروژه گازرسانی به فولاد محله ۱۴ میلیارد تومان هزینه در  بر داشته است، اظهار داشت: این پروژه با تاکید دولت بر گازرسانی روستایی در مدت سه سال به اجرا رسیده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم روستای فولاد محله از این پس از نعمت گاز برخوردارند و می توانند از هفته آتی برای دریافت اشتراک گاز به شرکت گاز مهدیشهر مراجعه کنند.

گاز یکی از محورهای توسعه فولاد محله

فرماندار مهدیشهر نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه گازرسانی به فولاد محله در زمره وعده های دولت بود که امروز جامه عمل پوشانده شد، گفت: نگاه حاکم بر مجموعه شهرستان مبتنی بر توسعه متوازن است و طبق این سیاست مردم در روستاها و شهرها به طور یکسان از خدمات بهره مند می شوند.

حسن ارگی با بیان اینکه گازرسانی به فولاد محله با توجه به ظرفیت های عظیم این منطقه می تواند یکی از عوامل توسعه همه جانبه باشد، ابراز کرد: روستای فولاد محله ظرفیت‌های بالایی را در حوزه گردشگری و در تحقق شعار «از کویر تا خزر از مسیر شهرستان مهدی‌شهر» دارد.

وی در پایان افزود: ۴۸ پروژه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال طی ایام هفته دولت در شهرستان مهدیشهر افتتاح می شود.

کد خبر 4387988

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شرکت گاز سمنان مهدیشهر هفته دولت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن