Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:18:58 GMT

فضا را برای محتکران ناامن کنیم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۴۸۷۳

فضا را برای محتکران ناامن کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف و توسعه زیرساخت‌هاست.

وی با بیان اینکه خدمت کردن و توفیقات دولت،توفیقات نظام است،گفت: حق مردم است تا در جریان فعالیتها و تصمیم‌گیری کارگزاران دولت باشند چرا که آگاه‌سازی مردم ازتوانمندی های دولت باعث ایجاد روحیه اعتماد در آنها شده و مردم نیز در همه صحنه‌ها پشتیبان دولت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بابلسر با بیان اینکه بحث تکریم وجلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات است، گفت: تیمی به صورت نامحسوس وارد ادارات شده و نحوه برخورد کارمندان و مدیران با ارباب رجوع را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مشاهده هر گونه رفتار غیرمتعارف موضوع به فرمانداری گزارش می شود و با کسانی که با ارباب رجوع رفتار نادرست دارند برخورد می شود.

اسد با تاکید به برنامه ریزی در بحث اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه تمام مسئولان از تمامی ابزارها برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنند و نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند، گفت:مسئولان برای رفع مشکل اشتغال باید در کنار تولیدکنندگان بوده و از آنها حمایت کنند.

وی با تاکید به شناسایی پتانسیل و ظرفیت سطح شهرستان اظهار کرد: شهرستان بابلسر ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در حوزه شیلات و گردشگری دارد که در صورت فراهم کردن زیرساخت مناسب و زمینه برای ایجاد پرورش انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی می توانیم شاهد رونق تولید ،افزایش درآمد و کاهش بیکاری در سطح شهرستان باشیم.

کد خبر 4388002

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد