Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی، شهادت سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی در سانحه هوایی را خطاب به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ  

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُمْ مَّنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَّنْ یَنْتَظِرُ   وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی‏ هستند که بر سر عهدی که با خدا عهد بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند( و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برادر ارجمند: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 سلام علیکم؛

 اگر چه، اوج، آرزوی همه خلبانان شجاع است و اوج گیری به جوار قرب الهی و پوشیدن خلعت شهادت جایگاهی است که نصیب شایسته ترین ها خواهد شد، اما از دست دادن این عزیزان برای اینجانب سخت طاقت فرسا و برای همه ما ضایعه ای جبران نشدنی است.

 از درگاه خداوند بزرگ، علو درجات همه شهیدان نیروی هوایی و به ویژه آخرین شهید این قافله، سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی را خواستارم و ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم شهید فتاحی و همه همرزمان عزیزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی الهی، از آستان ارحم الراحمین برای این عزیزان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سید عبدالرحیم موسوی

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شخصیت‌های برجسته هند، سفرا، دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ده‌ها کشور جهان در دهلی نو برگزار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با تاکید بر ضرورت و اهمیت داشتن قدرت مستحکم دفاعی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و داشتن توانایی بالای دفاعی و نظامی خود تامین کننده امنیت و برقرار کننده صلح در غرب آسیا است و ھر تهدیدی که منافع ملی و امنیت کشور را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ایرج الهی در ادامه با اشاره به روابط کهن تاریخی و فرهنگی ایران و هند گفت: پیام نیرو‌های مسلح ایران برای جهانیان وکشور‌های همسایه بر صلح، دوستی و امنیت استوار است.
ژنرال آر، اس، رامان رئیس اداره اطلاعات ارتش هند در سخنرانی خود، روابط چند صد ساله ایران و هند و همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش دفاع میان ایران و هند را نشان از تعامل دوستانه دو کشور توصیف و بر تداوم همکاری‌های دوکشور در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با قدردانی از سیاست نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و جایگاه هند در این رویکرد، افرایش همکاری‌های دوکشور در راهگذر شمال جنوب و تعاملات گسترده در بخش آموزش دفاعی میان دو کشور در سطوح مختلف را خواستار شد.
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند نیز در سخنرانی خود، روابط ایران و ھند را دوستانه خواند و بر ضرورت افزایش همکاری دفاعی میان دو کشور تاکید کرد۔
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ایران به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان