Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:07:12 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی گل یخ

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۵۲۰۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «گل یخ» چهاردهمین فیلم بلند سینمایی کیومرث پوراحمد در مقام کارگردان و محصول سال 1383 است. ترگل که زندگی خانوادگی خوبی ندارد دلبسته عباس است، اما پدرش با ازدواج آن‌ها مخالف است ترگل از خانه می‌گریزد و با عباس ازدواج می‌کند. عباس که قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود، ترگل را نزد مادرش به روستا می‌فرستد… این فیلم یکی از اولین بازیهای الناز شاکردوست در عرصه سینما به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز شاکردوست با بازی در نقش همسر محمدرضا گلزار در این فیلم توانست به شهرت برسد. گوهر خیراندیش، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، الناز شاکردوست، آلما اسکویی، مهدی صباغی، بابک نوری، فریده سپاه‌منصور، میثم معراجی، مجید کرباسیان، افشین رضایی، نوبر قنبریان، سحر جهانگرد و لیما پرشه در این فیلم سینمایی مقابل دوربین امیر کریمی بازی کردند. حمیدرضا حامی به عنوان خواننده اهنگهای من و گنجشکهای خونه، غم تنهایی در این فیلم خواند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و کیومرث پوراحمد شخصاً این فیلم را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی کیومرث پوراحمد محمدرضا گلزار ویشکا آسایش الناز شاکردوست گوهر خیراندیش سکانس برتر سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت