Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:02:27 GMT

تبریز| مهاجری سرمربی ماشین‌سازی می‏‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۵۴۱۲

تبریز| مهاجری سرمربی ماشین‌سازی می‏‌شود

محمدرضا مهاجری قرار است به‎زودی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین‎سازی تبریز معرفی شود. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فیروز کریمی سرمربی تیم ماشین‌سازی روز جمعه گذشته با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه از سمتش برکنار شد.

بعد از برکناری کریمی باشگاه ماشین‌‏سازی 4 گزینه برای جایگزینی وی معرفی کرد؛ محمدرضا مهاجری، حسین فرکی، هومن افاضلی و رسول خطیبی نفراتی بودند که به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ماشین‎‏سازی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا گویا کارهای مربوط به سپردن سکان هدایت تیم ماشین‏‌سازی تبریز به محمدرضا مهاجری به اتمام رسیده و این موضوع به‌زودی رسماً اعلام می‎‏شود.

به احتمال زیاد مسئولان باشگاه ماشین‏‌سازی صبر خواهند کرد تا بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته ششم رقابت‎های لیگ برتر، محمدرضا مهاجری را به‌عنوان سرمربی معرفی کنند.

مهاجری در ابتدای فصل به عنوان مدیر سازمان تیم‎های تراکتورسازی انتخاب شد و در این باشگاه فعالیت کرد اما در ادامه با توشاک به اختلاف خورد و از این تیم جدا شد.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این اردو با هدف اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری در تبریز ادامه می‌یابد و ۱۶ ورزشکار در آن حضور خواهند داشت.

صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد (مازندران)، حسین گلستانی، سید محمدحسینی جد (قم)، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی (گلستان)، مسعود امامی (کرمانشاه)، میثم علی‌پور (گیلان)، میثم حاج‌بابایی (آذربایجان‌شرقی)، عیسی زیراهی (مرکزی)، داوود علیپوریان (قزوین) ملی پوشانی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی، جلیل ایمری، حسن محمدی و هادی ساجدی نیا مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

حجت الاسلام علیرضا میرجلیلی به عنوان مربی فرهنگی ملی پوشان را در این اردو همراهی می‌کند و علی کشفیا سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی ابتدا برای ۴ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، اما به احتمال زیاد بین ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، شهر پاریس برای اولین بار در تاریخ میزبان بازی‌های پارالمپیک خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف