Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه پارلمان) در اخطاری قانونی اظهار داشت: امروز نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور به چهار سؤال قانع نشدند و در آیین‌نامه داخلی مجلس آمده که این چهار سؤال اگر نقض قانون یا استنکاف از قانون باشد باید به قوه قضاییه ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه الان ظرف چه مدتی این مسأله تطبیق داده می‌شود باید روشن شود، از نظر ما به عنوان سؤال‌کنندگان از رئیس جمهور هر چهار سؤالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور درباره آنها قانع نشدند، استنکاف از قانون و نقض قانون بوده است،  حال سؤال این است چه کسی و یا کدام یک از مجموعه‌های مجلس این موضوع را تطبیق می‌دهد و از طرفی قوه قضاییه چه زمانی به این مسأله رسیدگی خواهد کرد. 

حاجی‌دلیگانی در تذکر دیگری، گفت: مقرر شده بود گزارش بررسی موضوع تهمت‌هایی که در جلسه بررسی استیضاح ربیعی به برخی از نمایندگان مجلس زده شد، ظرف دو هفته یعنی تا 31 مرداد اعلام شود اما هنوز ما اطلاعی در این زمینه نداریم.

در ادامه این جلسه مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این اخطار حاجی‌دلیگانی، گفت: ما در جلسه هیأت رئیسه مجلس در رابطه با چهار سؤالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند بحث می‌کنیم و حتماً آقای لاریجانی نتیجه بررسی هیأت رئیسه را اعلام می‌کند، درباره تهمت‌هایی هم که در جلسه آقای ربیعی نسبت به برخی از افراد زده شد باید بگویم چند نفر شکایات خود را ارسال کردند که بررسی‌ها در این زمینه هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف