Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:11:18 GMT

هک شدن ایمیل‌ کلینتون توسط شرکت چینی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۶۱۳۳

بحث جنجالی استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی برای ارسال اطلاعات حساس دولتی، روی دیگری هم داشته و آن هک شدن سرور این ایمیل توسط یک شرکت پوششی چینی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نشریه «دیلی کالر» بر پایه اطلاعات منابع خود گفته که بحث جنجالی استفاده «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا از ایمیل‌های شخصی، زوایای جدیدی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دستاویزهای اصلی «دونالد ترامپ» در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با هیلاری کلینتون، استفاده غیرقانونی وی از ایمیل شخصی برای ارسال اطلاعات حساس دولتی در دوران حضور در وزارت خارجه بود.

آنطور که دیلی کالر گزارش داده، سرور مرتبط به این ایمیل شخصی، توسط یک شرکت پوششی متعلق به چینی‌ها که دفترش در واشنگتن‌دی‌سی مستقر بوده، هک شده و با بدافزاری که در سرور ایمیل کلینتون قرار گرفته بوده، یک کپی کامل از تمام ایمیل‌های صادره و وارده وی، بدون تأخیر برای چینی‌ها ارسال می‌شده است.

اوایل ماه جولای بود که «لوئی گوهمرت» نماینده مردم تگزاس در مجلس آمریکا فاش کرد که تقریباً همه ایمیل‌های هیلاری کلینتون هک شده و برای یک «نهاد خارجی» ارسال شده است.

«نیک مریل» وکیل کلینتون به این گزارش واکنش نشان داده و با تکذیب آن گفته که «اف‌بی‌آی هزاران ساعت برای تحقیق در خصوص این پرونده، زمان صرف کرد و هیچ مدرکی از نفوذ پیدا نکرد.»

هیلاری کلینتون از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ برای انجام امور اداری خود از یک ایمیل غیردولتی استفاده می‌کرده که این مطلب بر خلاف قوانین آمریکا است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی