Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین بیان کرد: 15 مجسمه ساز برجسته کشور که دو تن از آن ها  قزوینی ها هستند، در این سمپوزیوم حضور دارند و سردیس 15 تن از مفاخر و شهدای استان قزوین را به مدت یک هفته می سازند.
موسوی افزود: سمپوزیوم ساخت سردیس,  گردهمایی مجسمه سازان است که به طور همزمان و زنده آثاری را خلق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گفته وی ؛ مجسمه سازی برای مردم ناشناخته است و این رویداد فرصتی است تا از نزدیک خلق آثار را مشاهده کنند. دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر توضیح داد: سردیس ها یک و نیم برابر ابعاد واقعی انسان کار می شود. این استانداردی است که در بیشتر سمپوزیوم ها به کار برده می شود.
موسوی خاطرنشان کرد: سردیس ها بعد از سمپوزیوم با مواد مقاوم قالب گیری می شوند و در شهر به نمایش گذاشته می شوند و مردم نتیجه این سمپوزیوم را به صورت بلند مدت در شهر می بینند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجسمه ساز استان قزوین شهدا مفاخر قزوین سردیس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود